luni, 19 mai 2008

Eseu despre suzete

Am zis eu că revin. Şi-am revenit cu un eseu, nu despre orbire, nu despre lichele, pentru că nivelul meu cultural e net inferior nivelului cultural al maestrului Saramago sau al maestrului Liiceanu, ci despre suzetă, că de, fiecare se aruncă acolo unde poate să înoate.

Deşi pot să afirm "fără teama de-a greşi" că apele-s cam tulburi pe-aici pe unde m-am aruncat şi că deja am luat o gură de mâl.

Înţeleg c-a apărut o nouă modă. Am fost fericitul privitor al unei fătuci ce sugea o suzetă asortată la bluză şi am făcut nişte ochi precum animalul ăsta. Am venit acasă şi, după ce mi-am mai revenit şi am încercat să integrez noile informaţii în cadrul celor vechi, după ce am făcut tot posibilul, fără să reuşesc, ca asimilarea să fie în concordanţă cu acomodarea, am pus problema pe blog şi m-am speriat.

Mulţumesc celor care m-au ajutat, relevându-mi o nouă dimensiune a societăţii moderne, un nou trend, o nouă nuanţă, poate chiar şi-o nouă metodă de agăţare a unei fete.

Căci dacă pun ochii pe-o fătucă de liceu, am două posibilităţi: planul A şi planul B. Planul A îmi spune să-mi mai las părul să crească, după care să-l tund cu flexul/ciobul/drujba/gaterul/cuţitul de bucătărie. Planul B îmi spune să iau o suzetă colorată de-a copilului vecinului meu, s-o asortez, zic eu, la şosete şi să merg la don'şoara s-o invit la un fum. Nu? Sau s-o invit să plângem împreună, dacă observ că-i emo. Tot pot eu să storc trei lacrimi pentru o noapte furtunoasă. Mă uit la mine că-s cu suzeta-n gură şi plâng instantaneu şi cu spasme pe deasupra.

Pe toate mi le-aş fi putut imagina, dar moda în care tinerii, fie ei şi adolescenţi, stau cu suzeta-n gură pe holurile liceului sau umblă aşa pe stradă, mi se pare inimaginabilă şi totuşi reală.

Şi că stau fetele cu suzeta-n gură, şi asta mi-aş fi putut imagina. Faci nişte corelaţii şi totul ţi se pare sub control. Dar că umblă şi băieţii aşa... Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

Ăsta a fost un urlet.

Aştept următoarele trenduri:

1. după cum spunea ieri cineva la comentarii, aştept moda cu biberonul. Să sugi berea din biberon, vodca din biberon, femeia din biberon. Ea sugând suzeta.

2. moda cu suptul vibratorului în aşteptarea lui 601.

3. moda cu o bucă în pantaloni şi o bucă afară.

4. moda cu o sabie trecând prin gât.

5. moda cu tatuaje pe cur făcute cu fierul încins.

6. moda cu îngurgitarea la micul dejun al "Verdelui de Paris" care să se asorteze cu suzeta.

7. moda cu oamenii goi pe stradă, să fim ca-n pozele alea de ni le dau moka prin Cişmigiu câte secte de pocăiţi.

7 comentarii:

ameţitul spunea...

păi tatuaje cu fierul s-au văzut - nu mai ţii minte reclama de la Hanu' Ars? Rachiu aprig de Câlnău...

alecs spunea...

viitorul suna bine

miclowan spunea...

nici să nu te gţândeşti fătucile de liceu sunt minore, oricum magda îţi zice baftă,

Tomata cu scufita spunea...

Inca n-am auzit de moda asta. mai bine zis n-am vazut inca prin Timisoara, dar ma jur ca le fac poza si ti-o trimit cum ii prind. :P

Yuki spunea...

ioi, cred ca aia cu bucile nu-i departe.

puisorul cufurit spunea...

ametitul: Ba da. Ideea e sa sufere. :))))

Alecs: :D Mie-mi spui?

Miclowan: Stiu, scrie Botosani pe fundul lor. Mersi Magdei. :))

Tomata: Asa sa faci. :D Nu-ti fie teama, o s-apara si pe frunce suzeta. :P

Yuki: :)) Imi aduc aminte de nefericitele alea de la Pops. Sau cum naiba le zicea.

Lyna spunea...

ai grija ca trend-urile alea pe care le ai enumerat :)) nu sunt departe de realitate ... maine-poimaine se trezeste vreunu' care chiar vrea sa se simta inauguartorul trend-ului respectiv ... deci beware .