joi, 22 mai 2008

Din lumea celor care nu cuvântă... live

Ca orice om normal deţinător de YMess, căci, da! acum funcţionează, primesc şi, mai rar, dau mass-uri. Azi, în timpul somnului de frumuseţe, primişi unul de glăsuia aşa:

"campanie anti-EMO vineri 23.05.2008 in fatza Teatrului National Bucuresti [ TNB ]pt a le deschide ochii incuiatilor la minte care cred ca viatza nu are rost. DACA NU ESTI EMO DA MAI DEPARTE"

Da' nu vreau! Cât de EMO tre să fiu eu să promovez o istericală cu tentă de... aţi ghicit! EMO? Cum adică, să ne adunăm în faţă la TNB ca să ce? Staţi că-mi revin greu. Să le deschidem ochii... celor care cred... că viaţa nu are rost... Şi CUM??? Defilăm între Motoare şi staţia lui 601 cu pancarte? Strigăm lozinci anti-EMO de genul "spuneţi NU morţii" sau "spuneţi NU lamei"???

Cum adică să-i convingem că viaţa are rost făcând o campanie îndreptată împotriva lor? =)))

Da' de ce??? De ce să bat eu sau oricine altcineva drumul prin traficul ăsta de rahat tocmai până la Universitate ca să particip la mişcarea populară cu iz de Iisus Hristos care-şi propune cu patos să salveze nişte oameni care nu vor să fie salvaţi, victime tâmpe ale unui trend???

Câţi s-au sinucis? Unul sau doi. Şi care oricum s-ar fi sinucis, zic eu, chiar dacă nu erau EMO. Nu cred că asta era problema lor, apartenenţa la mişcarea asta "emoţionalo-socială". Aveau ei altele pe-acasa, dar mass-media tot bagă în faţă faptul că erau tunşi cu flexul şi, deci, EMO. Cauzalitatea ce ni se propune e mai mult decât bolnavă.

Şi de vrea unul să se sinucidă c-aşa-i la modă şi pentru că este el EMO, go ahead, funny bunny, acu să mai şi militez împotriva convingerilor tale, zdrăngănindu-mi instinctul de salvator al omenirii şi umflându-l ca pe-un pop-corn? S-o crezi tu.

Deşi sunt tare curios până unde ajunge porcăria asta şi ce-ar face tonţii care s-ar duce la adunarea aia anti-EMO. Behăi de râs numai când mă gândesc.

Un alt mass (care mi-a plăcut) zice aşa:

"In padurea cu alune, aveau casa trei pitici. Vine pupaza si spune: - Simptomatic, idiosincrazia dilematica îsi reverbereaza atenuant ecourile absconse protoarmonice din spatele semitranscendent si disonant al obscurantismului incandescent de sorginte medievala, capsulând filonul crepuscular sincretic si aluziv metempsihotic al transmigratiei alchimice înspre circumvolutiunile interioare ale epocii istorice care tind sa formeze adevarate supape paleontologice înspre propensiunea paradigmelor de orientare paseista. ... Pupaza a fost ucisa cu bestialitate de cei trei pitici."

Cred că pupăza era Hurezeanu (am eu ce am cu ăsta).

5 comentarii:

alecs spunea...

am fost pe-aici, am citit, mi-a placut!

Lyna spunea...

genial =)))))))))))))))

dana spunea...

Alta mascarada-n targ. Ii rost de dat palme astora cu minte ca de rama si suflet de carpa. O sa le provoace o durere strasnica si o mica mancarime-n calcai. In creierii noptii de-i trezesti, isi vor apara si imbratisa prostia cu si mai multa indarjire. Ce suflete nobile!! M-au convins. Acu' urc in tren. Sau..mai bine beau o bere. In cinstea ta,Andrei.

Pitu spunea...

se zice "primii", nu "primişi" :)) credeam ca numai bucurestenii au probleme cu perfectu simplu :))))

puisorul cufurit spunea...

Pitu: "Greseala" e intentionata.