miercuri, 7 mai 2008

Cu şi despre proli

Să începem cu ceva antipatic, supărător, enervant de nesimţit, cu ceva care ilustreaza într-un mod grotesc celebra propoziţie machiavellica, "scopul scuză mijloacele".

Şi cine sare în sus (căci unii sar şi-n jos) ca ars spunând că Machiavelli se referea fără doar şi poate la o cauză înalta, s-avem pardon, ce poate fi mai înalt decât ocuparea unei funcţii de conducere în stat? De-acolo ies banii, băăăăă!... MURIŢI!!!

Ascultându-l pe Badea după bunul sau prostul meu obicei, am aflat că băieţii de la Antena1 şi Antena3 au făcut un clip. Un spot electoral. O chestie. Detalii ce se vor a fi obiective găsiţi prin Ziua. DAR!

Noi, românii, acest popor mai mult decât ciudat în sânul căruia continui, în sado-masochismul meu, să mă simt bine, avem şi-un CNA, o chestie "dă porc" în esenţa ei şi care, ca orice instituţie cu talente politice mai mult sau mai puţin recunoscute, dă în bârnă cui vrea ea şi, uneori, cui nu vrem noi.

Pentru că, dragii mei cititori care n-aveţi de lucru şi citiţi porcăriile mele, nimeni nu serveşte interesele noastre. Noi suntem prolii, trăiasca amintirea maestrului Orwell, însă noi nu suntem 100% ca băieţii din optzeşipatru, noi MERGEM LA VOT!!!

A ţi-o face cu mâna ta e plăcut uneori, ba chiar adeseori, în cadre profund informale, concrete şi cu rezultate imediate şi, de ce nu, chiar fără să depui un mare efort. Dar alteori e o dovadă de prostie crasă şi chiar grasă, îmi pare rău dacă v-aţi ofensat. Voi să mergeţi la vot, măcar pe mine n-o să mă fure unul în care am avut încredere. Puterea e în mâinile voastre, voi îi alegeţi pe cei care se vor îmbogăţi, soarta tunarilor ţării e la discreţia voastra, prolilor. Hai spor.

Vorbeam de clip. Glăsuit-a CNA-ul uite-aşa: "Este clar ca are un mesaj electoral. Conduce catre ideea ca cel ales este stapanul nostru, cand de fapt el este ales din banii publici pentru a apara interesul public. Este vorba de un spot antisocial care sugereaza faptul ca indiferent pe cine am alege, respectivul se aseamana cu Ceausescu, Constantinescu, Iliescu sau Basescu".

Da' cu cine să se asemene, băi? Cu cei pe care, în mare parte, tot noi i-am ales! Şi ce, măăăă? Apără interesul public??? Câca-v-aţi îmbrăcaţi!!! Ca să vă faceţi voi de cap, de aia au avut tineri ca mine creierii împrăştiaţi pe asfalt de erau adunaţi cu faraşul.

Iată şi spotul, pentru cei care nu l-aţi văzut. Mie mi se pare un spot foarte bun şi care surprinde esenţa. Dacă sunteţi de altă părere, băgaţi tare pe gât slogane de genul "soluţii, nu discuţii". Pentru că da, e secolul vitezei, pac pac pac pac, se îmbogăţesc fără discuţii inutile mai repede decât reuşesc eu să mă bronzez binişor la soare. Mie-mi ia o oră, lor le ia 3 secunde, cât de-o semnătură.




Bun. Să închei într-o notă profund umoristică, după părerea mea. Există în Elveţia, la un hotel, o recepţioneră. Elveţiancă. Şi care purta, într-o bună zi, un tricou pe care scria, pe partea din faţă, "ROMÂNIA" şi pe cea din spate "CEA MAI FRUMOASĂ ŢARĂ".

Reacţie românească: :O

În urma unui interogatoriu sistematic şi fără fisuri, s-a dovedit faptul că fata/femeia (fără doar şi poate) ştia bine să vorbească româneşte, locuise în România, de plăcere şi fără a fi îndrăgostită, vreo cinci anişori, îî plăcuse nespus de mult pe (atenţie, clişeu!) plaiurile mioritice şi curând avea să primească cetăţenia. Urmând ca, ulterior, să şi-o facă şi ea cu mâna ei şi să se mute definitiv aici.

Unii oameni au hobby-uri dintre cele mai ciudate. E ca şi cum aş vrea să mă mut eu în Congo. Nu, nu în Congo, acolo ie păduri (încă) frumoase. În Transnistria. Aşa mai merge.

Pentru că la noi oamenii sunt mai de treabă, mai prietenoşi, mai de gaşcă.

O fi.

Un comentariu:

Lyna spunea...

mda exista oameni si oameni :-? .