miercuri, 14 mai 2008

Cinism în fapt de seară

Dacă tot minunăţia asta de sculă numită internet nu vrea să-l încarce pe Badea, mi-am zis să răsfoiesc singurel presa minunatei noastre ţărişoare. Aşa am nimerit pe-un articol din "Gândul" spre care vă fac şi eu trimitere şi asta aşa, ca să vă bag morcovu-n cur. În caz că nu vi l-au furat şi pe-ăsta cei pe care v-aţi ostenit şi i-aţi votat.

Titlul articolului din ziar e uşor isteric, însă rău nu face. Esenţa e următoarea: în cazul unui cutremur de vreo 7 grade pe scara Richter, am belit-o. Mai ales noi, ăştia din Bucureşti. Aveţi o serie întreagă de date statistice şi previziuni care mai de care mai sumbre, fără îndoială uşor umflate, însă ironia situaţiei nu ne scuteşte, WTF, trăim în România. Dacă n-am înţeles încă asta, am trăit degeaba până acum şi propun un harakiri online.

Iată ironia: cele 100 de utilaje de intervenţie pe care ne-am putea baza sunt adăpostite într-o hală situată într-un imobil de peste 100 de ani, flancat de alte clădiri care stau să cadă.

Eeeee? Nu-i minunat? E ca şi cum ar lua foc maşina pompierilor. Mă simt în siguranţă. Ar fi fost vai de capul meu dacă eram predispus spre anxietate sau atacuri de panică.

Mi-e somn, aşadar o să-mi iau la revedere pentru o noapte de la lumea largă în care oamenii se taie la Iepureşti deşi au pistoale, în care tunarii sunt achitaţi, în care şefii de galerie dau interviuri, în care suntem burduşiţi la graniţă cu bombe ecologice (Ucraina mai vrea UE? eu i-aş da) şi, iată,


în care nişte asistente medicale se visează vedete şi au o şedinţă foto lângă un bolnav în comă, de zici că-s la poză cu maimuţa. Ce să mai comentăm???

Să ne culcăm, dară. Somn uşor non-maneliştilor.

Apropo, dacă ascultaţi manele, fie şi din când în când, vă aduc la cunoştinţă faptul că blogul nu vi se adresează. Îl răsfoiţi degeaba.

6 comentarii:

alecs spunea...

sumbru, vere, tare sumbru. ar trebui sa ma orientez serios spre o plecare peste granite si o ramanere acolo.

miclowan spunea...

deci traiesc stai calm, am avut un finish de semestru care s/a suprapus cu inceputul de sesiune, dap un amestec de examene si proiecte, ma intorc in blogosfera

Tomata cu scufita spunea...

Adica eu nu mai uit la stiri de vreo saptamana pentru ca vreau sa ma vindec si intru la tine pe blog si aflu tot ce am pierdut. :( Of... ce lume trista. si ce proaste asistente. o fi fost ceva vedeta pacientul ala?

Lyna spunea...

romania asta a ajuns sa ma deprime ... si m-am obisnuit cu starea asta .

Lyna spunea...

which is sad ;;)

puisorul cufurit spunea...

Alecs: O plecare mi se pare mai sumbra. :D

Miclowan: Welcome back. :P OOO

Tomata: Or fi fost ele proaste. :D

Lyna: Lasa ca te dregi in Vama next time. :P