sâmbătă, 17 mai 2008

Los vidanjores por las mujeres

...a se asculta în timpul citirii postului...




Cum întrebarea "ce vreau să mă fac în viaţă" începea să prindă noi şi noi contururi uzând din ce în ce mai mult de tehnica sfumato, iată că răspunsul mi s-a pogorât. Vreau să fiu ca ei!!!



Los Vidanjores!!! În următoarea fotografie o să apar şi eu tolănit pe furtun, cu ochelarii coborâţi pe nas şi freza ciufulită. O sa fiu cool. ;)

Femei, păzea! Meserie de viitor, că vine câcarea lumii.


V-am cucerit?...

7 comentarii:

Annie spunea...

Tangoul din "Parfum de femeie"! Imi place varianta asta:) Stii ca l-au folosit si in "Dragoste in vremea holerei", cu versuri "cantate" de Shakira?:)

puisorul cufurit spunea...

Din cate stiu, asta e varianta originala. Ca l-au folosit si-n "Dragoste in vremea holerei", asta nu stiam pentru ca n-am vazut filmul. Spre rusinea mea, n-am citit nici cartea. :( Inca.

Annie spunea...

Ei, n-au intrat zilele in sac! Toate la timpul lor!:)O s-o citesti la momentul potrivit, cand, poate, cine stie, mesajul ei va avea si o insemnatate personala...:)

puppy_lover1312 spunea...

puisorule...este las mujerejes ca e substantiv feminin mujeres..;))

puisorul cufurit spunea...

Puppy: Nu stiu spaniola deloc, am pus dupa ureche. :))))) Sa se potriveasCA CU los vidanjores. :))))

puisorul cufurit spunea...

Puppy: A, si-asa-mi dau seama ca prietenii care stiu spaniola nu-mi citesc blogul, pentru ca nu m-a corectat niciunul. :))

Tnks.

Simona spunea...

=)) =))
sa faci TREABA bine! :))