joi, 8 mai 2008

Bordur'le cu sur'le şi trâmbiţe!

O sa fiu concis şi n-o să-mi ies dintr-ale mele.

Locuiesc într-un cartier de-i zice Crângaşi. Pentru necunoscători, e cartierul de lângă Giuleşti. Sunt cur în cur. Unii chiar asimilează Crângaşiul în Giuleşti precum alţii Bucovina în Moldova. :))

Aşa. Aici în cartier la mine e frumos şi bine. Avem blocuri mari şi late, avem activitate la derby-uri, avem verdeaţă, nu abundă câinii, fereastra mi-e acoperită de un minunat pom, avem motociclişti, vânzătoarele sunt de treabă, vecinele sunt mai mult decât frumoase şi mai avem ceva: avem chiar şi borduri.

Bordur'le dulci/ Ca-n Bucureşti/ În toata lumea nu găseşti.

Şi totuşi nu am epuizat întregul arsenal de facilităţi. Mai avem ceva: avem şantier! Un şatier proaspăt, pe străduţe, un şantier printre copaci, un şantier cu muncitori veseli, curajoşi şi harnici, un şantier unde se fac lucrări.

Dar ce se-ntâmplă? ar întreba Younes.

Păi se-ntâmplă următoar'le: se scot bordur'le alea puse anul trecut cu valoare de obstacole anti-tanc şiiiii... se pun alte borduri!!! Cu o valoare identică de obstacole anti-tanc.

Din banii mei, din banii tăi, din banii voştri! Tunuri! pac pac pac pac, secolul vitezei!

Pentru că Videanu veghează la bunul mers al cetăţii.

Să mergem la vot! Pentru un Bucureşti mai curat, mai frumos, mai luminos! Să avem încredere ca va fi mai bine! Omuleţii ăia se luptă pentru binele nostru! Să nu-i dezamăgim, proli!...

4 comentarii:

Simona spunea...

:)):)) ia si tu o bordura penru Bucovina! =))

Lyna spunea...

azi am atins o bordura antistres :)) si spunea sa ma adresez lu' videanu :)) ... anyway si eu m-am saturat de borduri :)) la mine in cartier le schimba cred ca o data pe luna :-? ... dar mai sunt si porcariile alea care sa opreasca masinile sa nu parcheze pe trotuar stalpii aia ... si aia sunt schimbati la fel de des .

puisorul cufurit spunea...

Simona: Daca vad borduri in Bucovina, cu mana mea le scot!!!

Lyna: Da, Lyna, asa se fac banii. E simplu. Ne prostesc pe fata si noi ce facem? Continuam sa mergem la vot!!! Cand cel mai mare sut in fund pe care-l putem da este absenteismul. Proli.

alecs spunea...

daca te plictisesti intr-o zi, poti face o plimbare pe calea floreasca, incepand de la stefan cel mare si pana pe la mircea eliade, asa. sa vezi acolo ce pregatiri se fac - sper sa nu fie pentru borduri, ca-s niste santuri de vreo 5 metri adancime. cred ca au lasat zidurile de aparare la o parte si au trecut direct la canale cu apa si crocodili. astept cu nerabdare lupii hamesiti.