luni, 12 mai 2008

Andrei Stanca Show

Trecând la lucruri mai simpatice, se cuvine să-l felicităm pe Denis pentru articolele sale din presă şi pentru faptul că reuşeşte să facă ceea ce alţii abia dacă visează. Ţine-o tot aşa şi să nu-ţi uiţi foştii prieteni de beţie când oi ajunge mare. :P :))

În plus, nu mă pot abţine de la un mic comentariu referitor la cele scrise de domnu' Marius Tucă "Show" într-un editorial din Jurnalul. Uite-aici. "Despre bloggeri". Editorial în care-i face pe bloggeraşi cu ou şi cu oţet.

Am încercat să mă inflamez, să zic "aaaaoleeeeeu, poate se referă şi la mine, ce nasol!", dar n-am reuşit. Pur şi simplu.

1. Nu sunt blogger, eu ţin un blog din motive personale, pe-asta am tot spus-o.

2. Când îi aud pe unii că se laudă cu faptul că sunt bloggeri, îmi spun fără doar şi poate că oamenii ăia trebuie să fie extrem de nefericiţi dacă au ajuns să-şi ia nasul la purtare doar pentru faptul că scriu şi ei nişte bazaconii într-un jurnal public, bazaconii de cele mai multe ori inutile, nerelevante în toate aspectele, care nu-ţi aprind niciun beculeţ (atenţie, nici eu nu fac excepţie!), bazaconii de filmuleţe în care până şi cultul personalităţii arată jalnic, bazaconii de idei de mahala sau de drum prăfuit de ţară. Şi toate acestea îmbrăcate ("înveşmântate" ar zice Hurezeanu) sau învăluite de-o privire ce distinge cu greu realitatea prin intermediul unor ochelari de cal. DAR! Ei sunt reprezentativi pentru blogosfera românească. WTF??? Şi ne mai mirăm de ce zice Tucă???

3. 'nea Tucă nici măcar nu generalizează la extrem. "Cei mai mulţi dintre ei...", aşa sună începutul unui articol în care fraza e construită într-un stil hibrid cu iz de Marquez şi de Saramago.

Să le fie de bine tuturor, să-şi dea în cap, vreau să văd bătaie. :)) Oricum, la cum se prezintă blogosfera momentan, bloggerii n-au nicio şansă.

Dar na, pentru prietenii bloggeri supăraţi pe Tucă: "nu, caca domnu' Tucă, nu-i frumos ce-aţi scris, aşa nu, e urrrrrrât, urrrrrât, să nu mai faceţi, băieţii din Top 10 (cele mai citite bloguri) fac artă şi literatură modernă!!!".

6 comentarii:

denis spunea...

eeee....multumesc...desi nu cred ca e chiar "ce altii viseaza"...oricum multumesc

alecs spunea...

as zice eu ce fac baietii din top zece, dar nu vreau sa vorbesc urat. cine vrea sa scrie literatura, sa scoata carti. daca pot :))

Lyna spunea...

am citit si eu articolul de dimineata :-? mda ... ai dreptate

puisorul cufurit spunea...

Denis: Eu unul inca visez. So... Si n-ai pt ce. Abia astept sa reeditam betiile de pe vremuri.

Alecs: Dar pot??? =)))))) Sa fim seriosi. Si in gluma suna aiurea. :))

Lyna: Oau. Rezonezi cu Tuca Show??? Nice. :D

Tomata cu scufita spunea...

Aaah, ce bine ca-s abia pe locul 145. :)) Pana ajunge insulta la mine... pot sa ma culc pe o ureche. eu ma consider bloggerita, nu stiu in ce alt sens daca nu in ala ca am un blog. ca literatura nu e ca sa fiu scriitoare, stiri nu prezint ca sa fiu jurnalista... deci? sunt bloggerita. :)

puisorul cufurit spunea...

Tomata: Care insulta? A lui Tuca? :)))) Anyway, e o diferenta de nuanta cand spui ca "tin un blog" in loc de "sunt blogger".