sâmbătă, 5 aprilie 2008

Sunt interzis

Mi s-au adus la cunoştinţă cele scrise de miclowan pe blogul lui. Şi-am rămas fără cuvinte.

Pentru câteva zile voi dispărea din blogosferă. Pentru că nu se mai poate. Sunt profund indignat de cele ce s-au scris la adresa mea. De bârfa grotescă în care se doreşte să fiu angrenat. De marea de răutate care face valuri înspumate.

Numai metafora mi-a mai rămas.

Nu, eu nu sunt ca el. Îl voi lăsa să vorbească. Să-şi pună cenuşă-n cap. Să se victimizeze. Pe la mijlocul săptămânii viitoare voi reveni pe blog, până atunci însă prefer să nu mai aud nimic, dar nimic! despre cufurit. Îmi aduce aminte de vremuri frumoase, dar înşelătoare...

4 comentarii:

Yuki spunea...

pacat :(

Arhi spunea...

voi e ghei?

Angela Gathe spunea...

and they say women are melodramatic....

miclowan spunea...

imi cer scuze, ce trebuie sa fac sa ma ierti