sâmbătă, 12 aprilie 2008

Pentru doritori...

...la intersecţia aia de la Carrefour Grozăveşti, pe partea cu metroul şi exact pe malul Dâmboviţei, este un nene cu un anticariat cu muuulte cărţi. Mă plimbam flexat prin zonă, zăresc anticariatul şi, gândindu-mă că până atunci a scăpat atenţiei şi vizitei mele, mă îndrept spre el.

Şi găsesc cărţi extrem de bune. Iar vânzătorul, ca orice vânzător de cărţi care se respectă, ştie ce vorbeşte, ştie cum să vorbească, ştie cum să-şi prezinte o marfă atât de pretenţioasă precum e cartea, cunoaşte valoarea operelor pe care le propune spre vânzare şi are şi un umor sec.

Preţurile sunt so-so.

N-aveam bani, de aceea n-am cumpărat nimic, dar la plecare i-am spus "Aveţi cărţi foarte bune, să ştiţi". Un neavizat s-ar fi hlizit la mine şi s-ar fi bucurat de compliment, el însă mi-a întors-o, "Exact asta cred şi eu.".

Mi-a plăcut omul şi anticariatul său.

5 comentarii:

miclowan spunea...

Trebuie să mă duci acolo

Lyna spunea...

:))) ce shmecher e ... uite asta e incredere de sine :| asa vreau sa fiu ... da asta e modelul meu in viata :|

RubiK spunea...

super tare! eu vineri am gasit la anticariatele d la universitate o carte care se numea magarul de aur si care chiar promitea asa, la prima rasfoire. dar era 20 d lei!
mi s-a parut km mult si nu mai aveam bani. dar la urmatorul salariu...nu o scap!

puisorul cufurit spunea...

:))) Asa sa faci. Fara acea opera de arta in biblioteca ta, nu poti deveni magaroaie. :)) E singura ta sansa sa treci de la stadiul de magarusa la cea de magaroaie. :))

miclowan spunea...

:)) hai ma