vineri, 4 aprilie 2008

No comment

S-a petrecut un lucru de care mi-e ruşine şi despre care aş prefera cu cea mai mare plăcere să nu vorbesc.

Dar cineva va vorbi cu siguranţă despre asta. Şi ţin la părerea unor oameni în ce mă priveşte.

Ieri se prefigura "falitudinea" şi l-am rugat pe miclowan (de-acum gata cu linkul) să-mi împrumute niscaiva "pecunii". Bineînţeles, cum să nu-ţi împrumut, prieteni, alea alea.

Bon. Aseară am mers la băut. Şi-am băut. Toţi banii mei, dar asta nu era greu. Iar el şi-a băut toţi banii lui. Bere după bere. S-a simţit bine băiatul, a vorbit cu spanioli, alea alea.

Dimineaţa. Gabi, dă şi mie nişte bani, că mştii c-am cam rămas fără. "Da' de unde??? Cu cine i-am băut aseară???".

Am rămas mască. Bine mă, nu ştii că nici de tren n-am dacă nu-mi împrumuţi tu? Că ce mă interesează, că eşti major şi matur, că trebuia să te gândeşti, că m-ai văzut aseară că-mi beau banii şi n-ai zis să mă opresc. Pe scurt, îmi şi ţinea teorii.

El, cel pe care-l consideram unul dintre cei mai buni prieteni.

Şi-a mai zis ceva ce n-aş vrea să reproduc. Prefer să fiu mai domn decât el, care pozează mereu în virtuosul blogosferei, în simbolul corectitudinii umane.

Am plecat. La vreo oră mă suna ca un disperat ce este. Să-i răspundă Moş Crăciun de-acum. Am apelat pentru bani la cineva la care nu voiam să apeles în nicio altă circumstanţă. Am luat noroaiele-n piept, Iaşiul mi se pare de tot câcatul, m-a bătut vântul ca pe-un nimeni iar acum vă tastez de la o sală de calculatoare de lângă gară.

Şi asta pentru că am avut încredere în prieteni.

Nici nu citesc ce scrie el. Mi-e greaţă.

8 comentarii:

miclowan spunea...

tu-ţi gura mătii

puisorul cufurit spunea...

tu-ţi gura mătii tu, băi măgarule

YukiAme spunea...

sunt masca!

puisorul cufurit spunea...

ai motive. e un magar. inca nu-mi revin.

alecs spunea...

fucked up.

Tomata cu scufita spunea...

:-s Alooooo, gara... ce gluma-i asta?? Ca nu-i faina.

Lyna spunea...

... tot nu va cred :))

Simona spunea...

p.s.- sunteti aman2 magari. si eu sunt magarusa voastra!
CLAR?