miercuri, 9 aprilie 2008

Lucruri la întâmplare şi lămuriri suplimentare

Am primit leapşă de la Yukiame (thanks!), astfel că subsemnatul trebuie să scrie opt lucruri la întâmplare despre subsemnatul.

1. Pe biroul meu e o mare dezordine.

2. Abia aştep să merg în Vamă de 1 Mai. Iar Cezara dă de băut.

3. Mă voi aventura în mare de 1 Mai.

4. Nu mai am bani.

5. Autobiografia lui Gunter Grass e super.

6. A înfrunzit pomul din faţa ferestrei mele. Ce romantic. Voi juca Roma în foşnet de frunze.

7. Mi-e foame, merg să-mi fac o barabulă prăjită.

8. Mai am patru zile şi termin propriul cincinal săptămânal.

Leapşa merge la Simona şi Tomata.

P.S.: Pentru cei care încă n-au înţeles din postul trecut, cearta dintre mine şi miclowan a fost în contul zilei de 1 aprilie. Se pare că ne-a şi ieşit. Să fim serioşi, de ce m-aş certa cu miclowan??? Că doar nu suntem în Făgăraşi şi-avem de împărţit acelaşi briceag. Briceagul lui. :)) OOO

4 comentarii:

Tomata cu scufita spunea...

Poate pentru unii v-a iesit. Io n-am crezut o iota. :D
Cat despre leapsa asta, nenea, sa stii ca o trecut pe la mine, numai ca atunci trebuia sa insir 8 defecte. Ce sa-i faci daca au denaturat-o. :P

Lyna spunea...

:)) haha

miclowan spunea...

ai fost cam brutal cu briceagul ala :-o, mi-ai amintit

puisorul cufurit spunea...

Tomata: Pana la urma, totul se reduce la link si la simpatie. Continutul lepsei nici nu conteaza. :)

Lyna: E? Lynuta cea perspicace.

Miclowan: Stiu. :)) Si in loc sa ne certam si noi de la o femeie, ne-am luat la harta de la briceagul tau. Pe care mi-l insusisem ca nesimtitul si sculptam masa cu el. :))