vineri, 4 aprilie 2008

Iaşi (VI)

Dap.

Am mers cu miclowan la teatru.

Sau a venit teatrul la noi. Căci teatrul pare mai mobil ca noi, care prindem rădăcini în anumite locuri. Care merită să conţină rădăcinile noastre.

Mi-a plăcut piesa din Clubul Presei. A fost OK. Am râs. Şi-a fost singura piesă din ultimul an la vizionarea căreia am putut hali pop-corn, la care am putut bea bere şi la care...

După care am purces cu patos în Tavernă. Unde le-am cântat domniţelor. Unde am putut asculta vestitul "Cântec despre Bucovina". Unde am făcut dulci promisiuni. Unde l-am putut admira pe miclowan vorbind în spaniolă cu nişte (aţi ghicit!) spanioli. Spanioli CU CAre am împărţit la un moment dat aceeaşi bere.

Por favor.

2 comentarii:

miclowan spunea...

trebuie totusi sa-mi cer scuze pentru bruscarea urechilor magaresti cu spaniola mea de balta

moldovan spunea...

bai, da tu cate limbi stii?