miercuri, 2 aprilie 2008

Iaşi (II)

Azi am mâncat în "Yes". Cu 11,5 lei puteţi servi un ditamai puiul la rotisor, o ditamai porţia de cartofi prăjiţi şi-o mămăligă ce nu te face de ruşine. Plus mujdei de usturoi ca să alungi fanele înnebunite. N-am putut să termin tot din farfurie. Şi credeam că-s stomăcos.

Asta după ce mi-am rezolvat problemele stomacale dimineaţa. Motiv pentru care am mâncat  doar două beri (berea e aliment, da???) în fapt de seară şi alea cu intermitenţe. Dar a compensat miclowan care a mâncat aproape zece. Aproape. Pentru că dintr-a zecea a vărsat o jumătate pe jos. Şi nu din vina lui. Sac fără fund, omul ăsta.

Am asistat şi la un conflict care putea degenera, dar n-a degenerat.

În drum spre casă am fost legitimaţi de doi poliţai mucoşi de la "secţia doi poliţie" şi de la care am aflat ceva uluitor: legea spune că, atunci când figura din buletin nu mai corespunde cu cea pe care o afişez în mod uzual, trebuie să-mi schimb buletinul. "Pentru că, uite, pe atunci nu aveai barbă şi părul era mare", "păi m-am ras acum câteva săptămâni", "păi vezi?". Propun să fiu lăsat să-mi fac patru buletine în care să arăt aşa: cu barbă şi tuns scurt, cu barbă şi părul mare, fără barbă şi tuns scurt, fără barbă şi cu părul mare. Care se transformă în opt dacă introducem şi variabila "prezenţa ochelarilor".

2 comentarii:

miclowan spunea...

hmmm, am fost acolo e adevarat politistii au fost cel putin suspecti...si ne-au trecut numele in catastif, ma intreb ce o sa faca mai departe?

aikisan spunea...

Bai a citit Badea din ziar ca la Iasi e o mare miscare anarhista, si s-au sesizat organele sa verifice cetatenii sa nu vina vre-unul din asta la Bucala cu un protest ;)