miercuri, 16 aprilie 2008

Despre Badea şi pasiuni extreme

Recent am aflat un lucru cu valoare de revelaţie şi revoluţie, şi anume faptul că-l pot vedea pe Mircea Badea la orice oră din zi şi din noapte (nu, nu s-a mutat din Balta Albă la mine în Crângaşi), ci pe site-ul Antenei1, acolo la Emisiuni. Muuuulte îregistrări. Pentru doritori.

Lyna nu trebuie să-mi mai aducă seara aminte că rulează Badea pe pistă, îl pot vedea şi a doua zi fără să mă trezesc devreme. Ce n-aţi zis fraţilor că se poate??? Pentru ce mai ţin blogul ăsta???

Şi iată ce-am găsit pe site. "Detestat sau iubit, respectat sau dispretuit, Mircea Badea starneste intotdeauna pasiuni extreme si e incapabil sa-si lase publicul indiferent."

Că-mi place de Badea (dpdv intelectual, jurnalistic, atitudinal, băi!), asta ştie toată lumea. Însă textul ăla mă intrigă mai tare decât m-ar putea intriga o vizită a lui Saramago la domiciliul personal pentru un autograf dat de mandea, a.k.a. eu.

Cum adică "naşte pasiuni extreme"? Cum adica pasiuni? Cum adică extreme? Cunosc o tonă de oameni indiferenţi faţă de tot ceea ce înseamnă Mircea Badea. Iar "pasiune extremă"... O, Mărite-Nene-Care-Ai-Făcut-Textul, mai uşor cu mobila că se strică pereţii...

Iar textul ăla de promovare, de prezentare sau de ce-o fi el, în ansamblul său, mă face să zâmbesc. Să zâmbesc larg. Parcă-i scris de un mândru elev aspirant la titlul de Homo Hurmuzăchensis sub atenta îndrumare a lu' doamna Andronache. N-o ştiţi? E tantea aia antipatică din liceu.

Somn uşor, atenţie la pasiunile extreme.

4 comentarii:

miclowan spunea...

acum chiar ca ai bagat lumea in ceata, de unde sa stie saracii oameni ce e ala homo hurmuzachensis, poate ca ar trebui sa definim conceptul pe blogul magaresc, mie imi straneste badea o indiferenta extrema,

puisorul cufurit spunea...

Homo Hurmuyachensis e un brand, e un concept filosofic, e un sentiment, un spirit, un mod de fi, e aspiratia oricui, e sublim!

Fratausheanca spunea...

De faza aia cu inregistrarile de pe site-ul antenei1 stiam de mult si il urmaresc pe Badea in fiecare zi, asa ca , te rog, nu te lua de idolul meu ca ma supar :P!!!
Parerea mea e ca Mircea Badea merita tot respectul daca e chiar asa de "curat" cum pare, si tin sa cred ca e .
Homo Hurmuzachensis e specie aparte, despre care nu stiu ce sa cred: e pe cale de aparitie sau de disparitie :-?? Precizeaza la care tanti Andronache te referi, aia de romana sau aia de biologie? Ca mie imi par una mai "tanti" ca alta, sa nu folosesc termeni licentiosi precum "vaca" ;)), desi nu am ore cu niciuna si nu pot pretinde ca le cunosc.
Si daca mai vrei sa vorbesti despre Homo Hurmuzachensis , anunta-ma , vreau sa te ajut sa scoti din umbra anonimatului acest concept filosofic,mod de fi :)).

Lyna spunea...

eu il cred p-ala cu pasiuni extreme :))) fatza de badea :-" ... dar de vreo 2 luni nu m-am mai uitat in fiecare zi la el ... cred ca de vreo 3-4 ori asa cand nu aveam ce face . pasiunea murise .