marți, 8 aprilie 2008

Cufuritul rupe tăcerea

M-am trezit de dimineaţă cu gânduri paşnice şi de-mpăcăciune. Astfel că am realizat cât de orbit am fost de o furie fără margini şi fără suport. Cât am greşit faţă de miclowan care avea şi el, săracul, o migrenă, suferea atunci când eu i-am sărit la gât în căutarea banilor. Acea frază mi-a stors o lacrimă...

Astfel că am hotărât să nu ne mai spălăm rufele în public, ci în ploaie şi bere. Căci 1 aprilie semnifică ceva, mon cher.

Bravo, Lyna. Ca viitor politician, ştii tu cum e cu vorbele astea cu iz de minciunele, huh? :P

Pe blogul măgăroilor găsiţi un post despre Contemporanis. Eu nu am văzut decât piesele celor din Timişoara şi Bucureşti şi afirm cu tărie că Bucureştiul a dat clasă fruncei.

Daţi un ban pentru Oedip.

Şi-am văzut o piesă şi-n Clubul Presei, "Sectorul S". Mi-a plăcut, actori bunicei, ideea OK, pac pac pac pac pac pac pac, tu-ţi gura mă-tii! Pentru connaisseuri.

Şi a fost singura piesă de teatru unde s-a putut fuma, bea bere şi hali floricele de porumb. Ba mint, au mai fost situaţii similare în Lăptărie. Aia a lui Enache.

Oare ce-am simţit atunci?

Oare stăteam pe scaun sau şedeam turceşte?

Oare m-a izbit un miros de tutun sau nările mele au fremătat în urma unei adieri cu parfum de femeie?

Să decojim o ceapă grassă?

P.S.: Nu, Arhi, noi nu ie ghei. :))

7 comentarii:

Simona spunea...

pfff :))
puiu ce faci joi? :))

moldovan spunea...

am zis eu ca cearta e o facatura publicitara

Lyna spunea...

:)) eh ... gata aveam nevoie de incurajare ... acu' ma fac "politicianca" pe bune :)) ;;)

alecs spunea...

noah, 'bout fucking time! welcome back!

puisorul cufurit spunea...

Simona: Ma vad cu tine la o bere? :))

Moldovan: O facatura. Nu publicitara.

Lyna: :D Mult spor! Eu, pe zi ce trece, devin din ce in ce mai apolitic.

Alecs: Ms! :D

aikisan spunea...

Nu ti se pare prea aiurea, ca sa nu zic infanitl, aceasta disputa?! Grow up!

Simona spunea...

raspuns corect :)) :D