vineri, 18 aprilie 2008

Cufuri-m-aş!

A postat Arhi un filmuleţ c-o doamnă.

O altă enigmă a lumii în care trăiesc. De ce s-ar ocupa o femeie cu aşa ceva? Nu sunt o mie şi unul de lucruri pe lumea asta cu care s-ar putea ocupa?

Voi câte ţâţe credeţi că are, două, patru sau şase? Eu zic că patru plus pectorali.

Vă puteţi imagina cum ar fi viaţa voastră, a băieţilor, dacă aţi fi însuraţi cu aşa o femeie? Dacă veniţi beţi acasă şi-i căşunează, mâncaţi asfalt cu gingiile şi vă cufuriţi praf de ciment.

E cam acru miştoul meu, specimenele astea mă oripilează.

Mă doare capul, am constatat că îmbătrânesc, nu mai pot să fac sport ca tot omul că-mi dau duhul pe dig, ce mai, vai de zilele mele.

A! Pe terasă în Piranha a mirosit tot timpul a găinaţ. Un găinaţ de-ăla de cloşcă. Ştiţi cum pute găinaţul unei cloşte? Oribil. Ca zece manelişti la un loc într-un spaţiu închis. Paradoxal e faptul că nu m-a deranjat.

Pentru necunoscători, cloşcă egal găină care cloceşte. Găină egal femeia cocoşului. Cocoş egal bărbatul lu' Elena Udrea. Ha ha.

6 comentarii:

Lyna spunea...

:)) haha ... ce acid ai fost azi .

Lyna spunea...

mi s-a afcut si mie .. greatza ... de tipa aia ... dar ideea e ca ma simt om normal:| iti multumesc pt filmulet ... m-a facut sa ma simt om .

alecs spunea...

nu-nteleg. trebuia sa fie sexy? ca ea probabil asa crede. in fine. e bine cand esti acid, imi place.

puisorul cufurit spunea...

Lyna: Pana si eu ma simt om cand o vad pe aia, si de, sunt barbat. :)))

Alecs: Pai si ce, nu e sexy? N-ai vazut ce suav zambea cand isi incorda brandu'?

Tomata cu scufita spunea...

Doamneeeeee, chiar ca specimen. :-s ce nu inteleg eu e paradoxul silicoanelor, ca DA, sunt silicoane, nici urma de muschi in proeminenetele alea. daca a vrut sa fie masculina, sa arate ca un dulap, sa aiba picioare de halterofil, etc, pentru ce mama zmaului si-o pus silicoane? Care de obicei ti le pui ca sa fii "mai" feminina. Maica Domnului, ce fac unele...

puisorul cufurit spunea...

Tomata: I know, mie-mi spui? Cand am vazut-o am ramas masca... Cred ca lumea din jur se conduce dupa o logica ce-mi scapa momentan.