joi, 10 aprilie 2008

Coincidenţe şi pisicisme

Din nou coincidenţă.

Calculatorul meu, Borobudur, merge aproape non-stop. Dimineaţă l-am uitat cu winampul deschis.

Ajung acasă având căştile-n urechi şi ascultând de zor un flamenco. Scot căştile din urechi, opresc telefonul şi ce-mi e dat s-aud? Aţi ghicit! Exact melodia pe care tocmai o ascultasem în caşti. Winampul pe shuffle, vreo 3500 de melodii în listă. Care era şansa s-o aud exact pe aia?

Sunt omul coincidenţelor. Dar de mult timp nu le mai consider coincidenţe, le numesc aşa de amorul artei. Sau le mai pot numi, nu COIncidenţe, ci TESTICULincidenţe. Incidenţa testiculelor. Pentru că viaţa, cu personalitatea ei puternică şi plină de-un umor mai alb sau mai negru, îşi bate de joc de noi.

Ah, iar am lezat dudui simandicoase şi pedante cu vocabularul meu de autobază ce mă scoate din rândul Oamenilor cu O mare. C-aşa mi s-a spus, că-s prea vulgar. De parcă le obligă cineva să citească blogul care, oricum, nu cred că abundă în trivialităţi. Mai răsfoiţi blogosfera, citiţi câţiva aşa-zişi bloggeri mari şi-o să vă convingeţi.

Dragelor, mi-e teribil de greu să vă povestesc iar de unde-aţi ieşit. Da, de-acolo. Şi cum aţi fost concepute. Exact aşa. Şi că moda păturii în cap a cam trecut. Viaţa e vulgară, grow up şi lăsaţi deoparte pisicismele. Sau profilaţi-vă pe bloguri pentru pisici.

3 comentarii:

Simona spunea...

:))
pfff
si nimic despre ce am facut in seara asta si de planurile de viitor?
nu ai scris NIMIC despre chestia aia de grup pe care o planuim? :-s
:-< uffffffff

Lyna spunea...

sunt de aceasi parere :)) ... te sustin si-ti dau dreptate cu post-u' :)))

aikisan spunea...

Ai descifrat mejasul lu' winamp?