duminică, 13 aprilie 2008

Bloggers Fun Meeting

Şi uite-aşa vine postul acesta cu întârziere. Post pe care trebuia să-l scriu de vineri, dar eram mahmur. Pentru că după o ieşire pe-o terasă ca să văd un meci, am avut deosebita plăcere să mă întâlnesc cu Simona, Andrei şi Alexandra, să beau o cantitate infimă de bere, dar să merg apoi acasă şi să degust cu spor un vin natural, împreună cu rudele mele de gradul 1 şi 2.

Astfel, a avut loc o mare întâlnire de "bloggeri" (cei trei de mai sus, rudele mele de gradul 1 şi 2 nu ţin blog), patru la număr, iar data viitoare sperăm să fim şase, întregiţi dorind a fi prin prezenţa lui Yukiame şi a lui Alecs.

Era să nu merg. Pentru că nu blogul m-a determinat să mă întâlnesc cu ei. Astfel că uitasem că toţi ţinem câte un blog şi când Simona mi-a spus în glumă că o să fie Bloggers Fun Meeting, m-am speriat (a se citi îngrozit), am crezut c-o să fie nu ştiu ce mare adunare bloggerească şi-am vrut să refuz cu demnitate să particip la o întâlnire a unei "categorii profesionale" pe care am tot criticat-o şi care nu-mi inspiră mare lucru, mai ales dacă mă uit la cei reprezentativi pentru breasla în cauză.

Am mâncat berea în Corner, un local drăguţ, destul de nou, unde puteţi ajunge astfel (după cum mi-a explicat şi Andrei la momentul potrivit): o iei de la Romană pe Magheru spre Victoriei, peste nici un minut o iei pe prima stradă la dreapta şi-o ţii aşa până-n capăt. Nu e mult. Iar pe colţ, pe stânga, scrie Corner.

Asta ca să v-alegeţi şi voi cu ceva în urma postului de astăzi.

Iar în încheiere, doritorii (şi mai ales bucovinenii doritori) sunt poftiţi pe blogul lui miclowan care are un post bun cu multe informaţii interesante.

Dintr-un imn al Bucovinei...

"Heil dir, gewaltig Österreich,
Heil, Wissen, dir im Osten,
In Sprachen bunt, im Geiste gleich,
Zieh'n wir am Pruth auf Posten.
Nun blühe, jüngster Musensitz
Francisco Josephina,
Frau Muse weilt in Czernowitz:
Und schirmt die Bukowina."

De traducere tot miclowan se ocupă.

6 comentarii:

miclowan spunea...

vreau si eu, nu e corect

puisorul cufurit spunea...

Pai cand vii in B, aranjam. :D

alecs spunea...

datorita faptului ca eu si jumatatatea mea mai buna nu e bloggeri, ci doar tinem un blog, printre alte chestii, nu prea putem ajunge la intalniri cu nimeni in urmatoarea perioada. asta tocmai din cauza de acele "alte chestii", care mai sunt numite si "viata" :P sper pana in iunie sa apucam sa bem o bere cu totii pe undeva.

puisorul cufurit spunea...

Pana la urma traim in acelasi oras. :)) Cat de greu poate fi? :))

Lyna spunea...

believe me ... it is .

Simona spunea...

eu si andrei spunem: penal mah!