joi, 6 martie 2008

Treişpe paişpe cu Andrei (II)

Îl criticam pe Andrei Gheorghe într-un post precedent pentru faptul că Majestatea Sa are un hobby extrem de enervant pentru cei care-şi mai aruncă ochii peste articolele din 24-FUN: a da cu bota-n baltă.

Are uneori un stil aparte de a te face prost în faţă, dar uzând de o manieră la fel de proastă precum te consideră dumnealui pe tine, "naţiune".

Fac o mică paranteză şi vă întreb dacă mai ţineţi minte emisiunea în care marele Gheorghe bate în direct doi aşa-zişi amărăşteni care, dragă doamne, l-au enervat. Iată filmuleţul, e delicios.



Ei, băiatul ăla brunet cu pleată nu e nici pe departe aşa bleg precum pare: e cascador de meserie. Înformaţia e sigură 100%, tipul a locuit în chirie în apartamentul în care locuiesc eu acum. Era genul de om care, având copil mic şi enervat fiind de gălăgia din faţa blocului din cauza căreia nu-i putea adormi bebeluşul, nu se foia în pat de pe-o parte pe alta, ci ieşea c-un cuţit în dinţi la băieţii turbulenţi şi-i liniştea pe toţi.

Ghoerghe, lasă-te de cascadorii CU CAscadorii, nu mai păcăli "naţiunea", că oricum nu face nimeni treişpe-paişpe aşteptând să-nceapă emisiunea ta.

Încheiem paranteza.

Am pus astăzi mâna pe 24-FUN, mi-am aruncat privirea peste articolul lui Gheorghe precum aruncă finlandezii din Nokia cu telefoane la concursul de aruncat mobile şi-am rămas surprins: nu m-a enervat! Ci dimpotrivă, m-a făcut să-l apreciez pentru capul în gură pe care-l aplică unei personalităţi căreia şi eu i-aş fi aplicat unul (având o frunte poate la fel de bombată ca a lui Gheorghe şi, culmea, având şi acelaşi prenume, ah, fatalitate!), cu tot respectul pentru talentul incontestabil al "pârâtului" într-un domeniu cultural precum poezia: Adrian Păunescu.

Dar noi nu ne vom referi la Adrian Păunescu, ci, vorba lui Badea, la un personaj de pe Marte.

Un mare elogiator al siniştrilor răposaţi, un pupincurist comunist de carieră, un domn pentru care regulile de circulaţie nu erau valabile pentru somităţi ca el înainte de '89 şi nu sunt nici acum (după cum bine ştim, şi-a educat soţia în acelaşi spirit).

O persoană care consideră că liceul Cervantes, unde este înscrisă preastimabila lui fiică, nu este de nasul dumneaei, preferând s-o educe pe coclauri.

"Avem onoarea de a o avea în această clasă pe fiica marelui nostru poet Adrian Păunescu, căci, bineînţeles, orice clasă are vedetele ei (pute a "discriminare pozitivă" şi a lipsă de respect pentru ceilalţi elevi) dar, din păcate, ea nu este astăzi prezentă la şcoală".

Şi absentă a rămas pe toată durata practicii mele iar absenţe în catalog nu i s-au pus.

Nu în ultimul rând, un domn care, prin optzecişiceva, a bătut un doctor sucevean (o somitate în domeniul său, nu şi într-ale adâncirii limbii în cururi comuniste) la un concert folk din Suceava pentru faptul că fusese numit de către respectivul ca fiind pupincurist. Pentru că adevărul a durut, dar nu unde-a trebuit.

Să încheiem pe un ton adecvat, vom cita, deci, din marele nostru poet:

"Priviţi aceste păsări, şi împuşcate zboară,/
În aer le mai ţine doar dragostea de ţară..."

3 comentarii:

Lyna spunea...

:)) for some reason niciodata nu mi au placut oamenii astia asa mult :-?

Simona spunea...

mie imi plac:)
nu ii urmaresc constant dar imi plac
mi-a placut si cartea lui andrei gheorghe, imi place ironia lui...
imi placea emisiunea radio...
"13-14 esti in aer" e o expresie pe care o mai folosesc uneori...
revin...nu ii urmaresc in mod constant dar imi sunt ok!
pana la urma e dreptul la exprimare. se exprima asa cum vor si cum simt! :)

puisorul cufurit spunea...

Lyna: Nici eu nu m-am dat vreodata in vant dupa ei.

Simona: Intr-adevar, nu le poate contesta nimeni dreptul la exprimare, dupa cum nimeni nu mi-l poate contesta pe-al meu. :))