luni, 17 martie 2008

Săptămânal într-un minut

Veni, vidi, vici. Scurt pe doi cu două nopţi petrecute în dulcea Bucovină. Am primit un acord preţios datorită căruia veţi vedea cum mănâncă un ipohondru (imagini de colecţie!), acelaşi ipohondru şi-a bătut propriul record, consumând în aceeaşi seară nu mai puţin de cinci beri (nu râdeţi, nu cunoaşteţi personagiul şi nici contextul) şi sunt mândru că totul s-a petrecut în prezenţa mea. De asemenea, surioara a acceptat să i se facă cinste, iarăşi un lucru nemaipomenit, iarăşi o premieră, ah, toate premierele se petrec în prezenţa mea, sunt paranormal.

Nu puteam să nu profit de ocazie şi să nu cumpăr "Săptămânalul de Rădăuţi", un adevărat barometru al bunului simţ, un adevărat etalon de gândire filosofică şi morală, o adevărată axă cu iz de atemporalitate. Cea mai de încredere sursă de la care poţi să afli ce s-a mai petrecut în lipsa ta.

Personal, îi admir pe oamenii ăia care se ocupă de săptămânal. Pentru că-mi miroase a muncă de voluntariat. Nu cred că ziarul ăsta are vânzări nici măcar pentru ca vreo trei din cei şase (?) membrii ai redacţiei să primească salariul minim.

Şi-i mai admir pentru faptul că reuşesc să umple 8 pagini în fiecare săptămână, nelăsându-se descurajaţi nici de "cantitatea" extrem de precară a evenimentelor locale, nici de hârtia teribil de proastă pe care tipăresc.

Şi astfel am avut deosebita plăcere să aflu că preoţii vor să se implice în viaţa cetăţii în care îşi fac veacul o serie întreagă de personagii ultra-bisericoase şi cu teamă de cel de sus (mă refer la Arhiepiscopul Sucevei şi Rădăuţilor, la cine altul decât la cel care făcut poliţie politică, asemeni multor colegi din preasfânta breaslă, poftiţi la spovedanie!).

Am aflat că trei puştoaice de şcoala generală au distrus într-o bună seară, într-un exces de activitate hormonală specifică vârstei, oglinzile retrovizoare a şapte autoturisme (parcă mai ştiu eu pe cineva, ah, dar nu-mi citeşte blogul, e prea ocupat), trei geamuri ale unui imobil şi nouă metri de gard. Iar cel care a afirmat, într-un exces de activitate cerebrală, că minorele nu şi-au putut motiva gestul, este nimeni altul decât Şeful Biroului Investigaţii Criminale Rădăuţi. CĂ CAzul era sub jurisdicţia sa. Fenomenal.

Aproape o pagină întreagă vorbeşte despre care şi cum a oferit femeilor flori de 8 martie, super tare, chiar am stat să citesc.

Nu în ultimul rând (cum s-ar putea?), Corvin, neobosit şi acid până-n măduva oaselor, bate în continuare monedă (vorba lui Cristi) pe aceeaşi temă, pomenind în pledoaria sa de marele Saramago pe care miclowanul nostru i l-a recomandat pe vremuri şi învârtindu-se în jurul acelei axe reprezentată de nimeni altul decât Căliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin (nu Florinescu) Nicaaaaaaaaaaaaaaa!!! Cu intermitenţele de rigoare în care se leagă de propriul său coleg de partid, eternul şi neobositul primar, Frunză pe numele de scenă şi dându-i cu această ocazie apă la moară lui Olărean care xeroxează paginile cu pricina şi le împarte cu generozitate cetăţenilor urbei ce formează acel mirific cadru de dispute, demn de Caragiale.

Să nu mă înţelegeţi greşit. Nu ştiu câţi ar mai cumpăra magnificul săptămânal dacă acolo n-ar scrie Corvin. El e precum sarea in salată, ketchup-ul in Pizza şi maioneza in salata de boeuf fără de care nu se poate trăi.

Hai noroc, pui de lele, ne recitim mâine.

8 comentarii:

Anonim spunea...

E adevarat...acel ipohondru chiar a baut 5 beri...:O:O:O

alecs spunea...

unbelievable! inca un post briliant! in momente ca astea imi pare rau ca moinestiul nu are si el un saptamanal, cred ca ar fi concurat la audienta cu "cascadorii rasului" (emisiune de care se pare ca imi amintesc doar eu)

ani spunea...

astept cu nerabdare urmatorul record doborat...poate voi fi si eu de fatza.

puisorul cufurit spunea...

Anonim: Astept cu nerabdare sa ti se faca si tie cinste de cinci ori in aceeasi seara. :))))

Alecs: Eu imi amintesc de "Cascadorii rasului". :)))) Niciodata nu e timpul pierdut. Infiinteaza tu unul. :D Pare simplu. :))

Ani: Pai poate vei dobori chiar tu un record, vei cadea in fund in febra dansului de zece ori, pana acum cred c-ai bifat doar noua repetari. :P :))))

miclowan spunea...

deci eu am auzit legenda privind ipohondrul, dar imi amintesc de alte recorduri alea lui...si pana nu vad nu cred...
am auzit si eu povesti despre cineva din generatia noastra care ar fi rupt oglinzi, dar daca e adevarat nu cred sa fi fost din radauti
ma bucur sa vad ca Saptamanalul merge
ar trebui sa-l citeasca toti
dap ce bine ca apare si online
:d
www.saptamanalul.ro

moldovan spunea...

ketch-up in pizza?
e o blasfemie. ar trebui sa-ti fie rusine

Lyna spunea...

:))) Doamne ... scrii genial .

Anonim spunea...

Cinste de 5 ori in aceasi seara...suna tentant...dar studenti fiind nu va permiteti...:))