joi, 27 martie 2008

O, daaaaaaaaaaaaaaaaa!

Nu mă pot abţine. Iată ce scrie Gazeta:

"Pentru a evita orice "război" între suporteri, în special cei ai Stelei şi ai Rapidului, la intrarea în stadionul Ghencea toţi fanii au fost controlaţi la sînge. Orice steag, în afară de cele ale "naţionalei" României, au fost oprite la intrare, la fel şi orice alt obiect contondent. Astfel, la partida de aseară au fost prezenţi aproximativ 450 de jandarmi. (Claudiu Petrişor)"

Daaaaaaa, daaaaaaa, aşa este!!! Cum spuneţi voi!!! Lăudaţi-vă!!!

Nimeni, dar nimeni n-a intrat cu vreun obiect contondent pe stadion! Au controlat totul la sânge! După cum v-am povestit în postul de mai devreme, m-au pipait şi pe fund în demersurile lor poliţieneşti, şi totuşi bricheta se afla ÎN BUZUNARUL DIN FAŢĂ al pantalonilor!!! Nu în papuc, nu în gură, nu în cur, nu în venă, nu în nas şi nici în chiloţi. ÎN BUZUNARUL DIN FAŢĂ al pantalonilor!

"Ai brichetă?", "Nu. n-am!", "Ia să vedem noi...", "Vedeţi!", "N-ai nici în şapcă? Ia dă şapca jos să vedem..." mi-au făcut cu ochiul şi-au văzut pe dracu.

Sunteţi tari, sunteţi eficienţi, sunteţi jandarmeria română! Felicitări!

4 comentarii:

alecs spunea...

:))) jos palaria! (respectiv sapca)
traiasca eficacitatea jandarmeriei romane!

Lyna spunea...

mda :))) ...

miclowan spunea...

au vazut ca esti inofensiv, altfel nu te lasau sa treci cu bricheta

Simona spunea...

:)) =))
pfff :-j
toata campania mea pentru olimpiade se duce pe apa sambetei (asta care vine logic...ce mi-a trebuit mie concurs cand puteam sa merg la meci?)