luni, 10 martie 2008

În căutarea poetului din mine

Blindgirl s-a gândit la mine şi mi-a dat o leapşă care mă îndeamnă să scriu pe blog prima poezie pe care am compus-o vreodată.

Însă în demersul meu de a-mi aminti, am constatat că nu am ce să-mi amintesc pentru că niciodată n-am putut să scriu poezii acceptabile, deşi uneori am încercat.

Mai bine zis, am scris poezii sau mici strofe, dar pe care acum nu mi le amintesc de nicio culoare, nu au fost niciodată atât de reuşite încât să-mi rămână în minte. Versificaţia era mereu OK, dar ideile erau jalnice.

Pentru că sunt un băieţoi ordinar.

Măcar de dragoste dacă aş fi scris, s-o trimit unei domniţe ruşinoase ca o fată mare, dar nici măcar de astea nu mi-a fătat mintea. Nu am scris niciodată fetelor scrisori de niciun fel (în afara unor corespondenţe regulate), în schimb am primit asemenea răvaşe dintre cele mai interesante. De dragoste, de jale c-am plecat, de dor ca-s la dracu-n praznic, filosofice (pe marginea ideii de dragoste, destin, unire şi rostul copiilor; scrisoarea aia m-a speriat) sau analfabete (nu sunt răutăcios).

Ce trecut zbuciumat. Noroc că mi s-a pus capac, altfel mă uscam pe picioare de atâta zbucium.

"La paşa vine un arab
F... în cur şi ras în cap,
O, paşă-s neam de beduin
Şi de la ... mă-tii vin
Să-l vând pe El Zorab..."

P.S.: Ah, mi-am amintit că printr-a III-a sau a IV-a, în perioada în care am cerut eu o frumoasă fată de soţie (şi-a acceptat, atenţie, M., sosesc!!!) am scris şi-o poezie de dragoste în care se vorbea de nu ştiu ce ursuleţ care suferea după o ursoaică mica mica mica şi drăguţă, iar zâna vine şi-i îndeplineşte dorinţa, i-o aduce pe ursoaică iar ei doi pleacă de mânuţă în pădure. Mintea mea de copil n-a putut pătrunde mai adânc. La vremea aia, încă aveam dubii în privinţa orificiului care trebuie folosit de către femei în actul procreării. Adică, pe-acolo, pe-acolo, dar prin altă parte nu? Nu??? Deloc???

P.P.S.: Că tot veni vorba, tot printr-a III-a a vuit tot satul în care-mi duceam umila existenţă prin copaci sau chinuind pisici c-am zis eu în gura mare c-aş da o casă numai ca să văd un cur bun de femeie. Într-a III-a!!! Wăi, şi drac di copcil i-aista, uiti şi-i poati lui capul...

1. "Bun" e termen relativ, momentan nu înţeleg care erau criteriile din mintea mea în funcţie de care cururile se împărţeau în bune şi rele.

2. În clasa a treia aveam un simţ al banului relativ precar.

Leapşa se duce glonţ la miclowan (să nu ascunzi nimic! e momentul adevărului! dar scrie scrisoarea pe blog şi n-o citi unei femei, mi-e frică de faptul că tu chiar o să te trezeşti pâna la urmă însurat, ulciorul nu merge de multe ori la apă, OOO), Simona (ea are ce scrie, nu va trebui să facă băşcălie ca să-şi salveze reputia de mare creator), Yukiame şi Alecs.

13 comentarii:

miclowan spunea...

SSSSSSSSSssss, ma pui la grea incercare

Tomata cu scufita spunea...

Aha, deci leapsa e cu prima poezie scrisa vreodata. :-s Io am inteles ca poti sa scrii orice poezie pe care ai compus-o vreodata. :P mmm... nu stiu daca o mai am pe prima, dar opt sa pun alta. ;) (Am primit leapsa si eu)

alecs spunea...

voi lasa doua comentarii, in caz ca il vei dori cenzurat pe primul, adica pe acesta.

versurile la care faci tu referire sunt in felul urmator:

la pasa vine un arab
f**ut in cur si ras in cap
"sunt, pasa, pui de beduin
si chiar din p**da matii vin
sa-l vand pe el zorab"

pasa asculta ganditor
tarandu-si p**a pe covor
si c***ele-ntr-un carucior
si f**cii trasi printr-un mosor
sa-i fie mersul mai usor

mi-ati stricat somnul, f**e-v-as!
ce sunt eu, pasa sau geambas?
va tineti toti de mine scai
sa-mi vindeti fel de fel de cai
ba calul murg, ba calul sur
f***-as pe mama voastra-n cur!

ho, pasa, nu te ambala
baga-mi-as p***-n gura ta
copiii mei de foame mor,
baga-mi-as p***-n mama lor
sa le mai fac un fratior!

erau mai multe strofe, dar n u le stiu. daca le stii cumva, te rog, trimite-mi un mail sau ceva. le caut de veacuri!!!

aici se termina primul comentariu.

alecs spunea...

well, ce pot sa spun, aveai notiuni destul de interesante pentru un copil de clasa a 3-a. iti multumesc pentru leapsa, am de gand sa o onorez in aceasta seara. chiar daca ma voi face de ras. asta-i viata, scrofulosi la datorie and all that stuff...

miclowan spunea...

uitasem :d sunt sigur ca daca am sa m trezesc la un moment dat din betie insurat am sa ma bucur pentru ca ar fi un alt pas in transformarea mea in barbat dupa cum zice povestea

Lyna spunea...

eu prima poezie pe care am scris-o cred a fost in clasa a 2-a ? :-? ... si stiu ca se impartea intre foarte bine si excelent si eu am avut o scapare ... si am luat foarte bine in loc de excelent =(( stiu ca am fost foarte mandra de poezie si am cautat-o cativa ani :| dar s-a dus ... s-a dus .. s-a dus ... eu obisnuiam sa scriu scrisori "de dragoste"prin a 3-a si a 4-a dar nu le trimiteam :))) sau dadeam vreodata .

alecs spunea...

vad ca nu m-ai cenzurat :)
thanx, man. ti-am raspuns la leapsa, btw :D

puisorul cufurit spunea...

Miclowan: Observ ca te-ai achitat cu brio. :)))))

Tomata: :D Stiam eu ca Tomata e un suflet sensibil si poetic, aveam nevoie doar de o confirmare. :P

Alecs: :)))) Ah, stiam si eu mai multe. dar cred ca stiu pe cineva care stie toata poezia, pacat ca nu e pe mess. De cum o aflu, ti-o comunic. :D Sunt si eu curios, am auzit varianta asta tare demult :)))

Lyna: Niciodata nu e prea tarziu. Uite, in zilele noastre avem Valentine's Day. La voi la scoala nu se instaleaza cutiuta cu scrisori de dragoste? La noi se instala. Era un deliciu sa-ti bati joc de oameni. :)))

Lyna spunea...

cred ca si la noi exista o cutie de genu' dar nu prea cred in valentine's deci nu prea mi a fost captat interesul :-? si nici n-a fost prea populara ideea .

puisorul cufurit spunea...

Alecs: Mersi si eu! Acush intru s avad ce-a iesit. Chiar sunt curios. :D

puisorul cufurit spunea...

Alecs: Mersi si eu! Acush intru s avad ce-a iesit. Chiar sunt curios. :D

ru4_8 spunea...

Misto leapsa.
Daca incepem sa nu ne mai rusinam de cele compuse poate ajungem (Doamne fereste) sa publicam un volum impreuna.

Anonim spunea...

M-ai facut sa rad in hohote. M-a intristat Miclowan si ideea ca se va insura intr-o zi. :((