miercuri, 5 martie 2008

Let's fly!

M-am gândit că nu-i frumos să fiu egoist şi să ascult nişte melodii superbe de unul singur. Cei cărora le place chitara sunt invitaţi să se delecteze. Sunt nişte melodii fascinante după care eu mă dau în vânt cam de multişor.

Iată un link către un filmuleţ de pe Youtube pe care nu l-am putut pune pe blog, iar în continuare le aveţi şi pe celelalte la care m-am referit.







Un asiatic jucându-se cu o chitară în ritmuri spaniole de Malaguena. O dovadă a faptului că arta nu are graniţe.

5 comentarii:

YukiAme spunea...

prima e Greensleeves :)

alecs spunea...

foarte frumos.
greensleeves stiam varianta lorena mckennitt, absolut superba.
mi-ai adus aminte ca am un prieten care a studiat vreo 6 ani chitara clasica sub diversi profesori. poate ne intalnim cu totii la vreun foc de tabara, vreodata.

Alexia spunea...

Chiar imi lipseste muntele in general si un foc de tabara. Eu am fost mai norocoasa si la munte am ascultat si muzica buna care pe langa chitara a avut si flaut si vioara ( stiu ca e ciudat dar nu dau detalii). Vreau sa pun si eu un link desi nu stiu cata lume va asculta dar sper ca macar puisorului sa ii placa. http://www.youtube.com/watch?v=QFlKx3YPL5I

Alexia spunea...

P.S. Nu are legatura cu chitara dar tot la visare duce...

puisorul cufurit spunea...

Yukiame: Dap, superba. Am un mp3 cu Greensleeves, suna putin altfel, dar e super ok si chitaristul ala...

Alecs: Ar fi fain, cine stie cand punem de-o distractie de felul asta. Le ador...

Alexia: SI mie mi-e dor de-un foc de tabara, de-o chitara la care sa cante cineva care se pricepe, de-o vodka... Si multumesc mult pentru link, am ascultat melodia si mi-a placut foarte mult. Mi-a placut mereu cum suna harpa...