sâmbătă, 8 martie 2008

La mulţi ani, frumoaselor!

Astă-i îmi propusesem să scriu despre altceva pe blog şi să urez doar în treacăt femeilor ceea ce este de urat într-o zi specială ca cea de astăzi. Însă m-am gândit să fiu gentleman măcar o dată pe an.

Prin urmare (îmi dreg vocea) vreau să-mi fac datoria de reprezentant al sexului tare (ce pervers sună) şi să urez tuturor vizitatoarelor blogului meu "La mulţi ani!", să trăiţi bine, să fiţi mereu la fel de frumoase, să aveţi parte de bărbaţi frumoşi, înţelegători, cu buzunarele pline de bani (dacă sunteţi materialiste) sau cu poezie-n suflet, potenţi şi buni la pat.

Să aveţi o primăvară în Re Major.

P.S.: Nu uitaţi că mâine e ziua noastră!

Un comentariu:

alecs spunea...

pe mess:
eu: cica maine-i ziua barbatului
ea: ya, right! :))

no comment.