vineri, 28 martie 2008

Impresii (hand)balistice

M-am hotărât să merg astăzi la un meci de handbal.

Ceea ce am şi făcut, susţinând din tribune naţionala de handbal feminin. Şi care a bătut Japonia cu 44 la 21.

Impresii:

- atmosfera din tribune la un meci de handbal e net mai civilizată decât cea din tribune la un meci de fotbal;

- handbalistele noastre sunt bune :D (jucătoare, mă!);

- fratele lui Amariei e tot blond ca soră-sa;

- Octavian Belu are un telefon mai prost şi mai ieftin decât al meu (care nu rupe stilul);

- majoretele mă enervează cumplit;

- chiar şi atunci când nu evoluează în costumaţia României, Andreea Răducanu e simpatică foc;

- jandarmii sunt mai eficienţi;

- puteam trece şi de această dată cu celebra brichetă galbenă, dar am preferat s-o declar, ca urmare vedeta blogului din posturile trecute a fost pierdută şi înlocuită cu o alta, dar tot cu lanternuţă;

- jandarmii sunt mai nepoliticoşi;

- jandarmii n-au mai atentat la posteriorul personal (nu pot să spun c-am deplâns noua situaţie);

- casieriţele sunt nişte putori ordinare.

Mă duc şi mâine şi poimâine.

2 comentarii:

alecs spunea...

scrie despre asta http://www.youtube.com/watch?v=nQ6qDQUVNdw

miclowan spunea...

nu e corect deci ma simt izolat aici, de abia astept sa se mute competitiile serioase in targul radautilor