sâmbătă, 29 martie 2008

Felicitări, fetelor!

Mi s-a adus la cuno��tin���� faptul c�� sunt mare vedet��, am ap��rut pre�� de c��teva minute pe la Antena 3, la doi metri de camera de luat vederi, ��n spatele lui Belu care-��i d��dea cu p��rerea despre c��te ��i mai c��te, dar ��n special despre meciul de handbal de ieri.

��i ca s�� nu m�� dezmint, azi am purces din nou spre Polivalent��, Rom��nia urm��nd s�� joace cu Ungaria. Meci tare. Meci ��ntre dou�� mari puteri ale handbalului feminin mondial. Meci pe care l-am c����tigat, nu f��r�� emo��ii. 31 - 29.

De��i atmosfera a fost cu adev��rat extraordinar��, bine��n��eles c-au ap��rut ��i ni��te ����rani de Bucure��ti, ni��te lepre ��i ni��te covrigari de ��ia crescu��i ��n mahala c-un col�� de p��ine pe zi, uns cu margarin��. Acel gen de ����r��ne��i care, la cel mai subtil accent moldovenesc, te numesc cu dispre�� moldovean sau care se uit�� de sus la tine de cum te miros c�� e��ti din provincie; nu, n-am p����it-o eu (��nc��). ��i care s-au pro����pit undeva pe sc��ri ��i-au ��nceput s�� urle total inestetic, ca la fotbal, cu r��gete dintr-alea de gorile, culmin��nd cu scand��ri xenofobe, ��oviniste ��.a.m.d.. Motiv pentru care au fost lini��ti��i la pauz��.

Iar aici am poze. Vom ��ncepe cu una bucat�� eu. Da, sunt ur��t. Fanele pot s�� suspine lini��tite de ast��zi pentru altcineva.


Una bucat�� rom��nce ��n ap��rare.

Una bucat�� Tadici.
Una bucat�� handbalist��.
Dou�� buc����i picior de hanbalist��. Da, sunt m��gar.
Din nou una bucat�� Tadici + una bucat�� eterna eroin�� Hu��upan.

Iar acum s�� v�� explic.

Meciul ��ncepe la 5, eu ajung pe la 4 jumate. 5 lei biletul. La casa de bilete e full. Cur��nd se ��i termin�� mult r��vnitele tichete de intrare, moment ��n care intr�� ��n scen�� bi��ni��arii.

De la 5 lei, pre��ul biletului sare la 10, apoi la 15 ��i numaidec��t la 20. Iar unii dispera��i ��nt��rzia��i scot din portofel 20 de lei de bilet ��i-l fac cu bani pe oportunistul, mizerabilul ��i sc��rbosul bi��ni��ar. 10 lei a�� fi dat ��i eu, dar 20??? S�� v�� ia dracu, mai bine nu intru.

Dar c��nd s��-mi pierd speran��a, norocul meu proverbial ��mi sur��de. Vine (EL LA MINE!!!) un t��nar cam de v��rsta mea ��i-mi spune timorat c�� are dou�� bilete ��n plus. Bi��ni��arii deja aveau urechile p��lnie, ochii c��t cepele ��i banii flutur��nd ��n m��ini. Dar el ��i ignor��, ��mi spune CU P��RERE DE R��U c�� are doar dou�� bilete (doar dou�� vreau, omule!!!), c��t vrei pe ele, m�� a��tep s�� spun�� ��i el, ca rom��nul, m��car zece lei de fiecare, el nu, 5 lei vreau, zis ��i f��cut, mul��umesc mult de tot, ai scos din disperare dou�� suflete am��r��te, ha ha, ha ha.

��i continui cu frenezie s�� sus��in c�� n-am m��ncat c��cat c��nd eram mic, dar demult nu m�� mai crede nici naiba.

P.S.: Una bucat�� pop��, zis ��i Savatie Ba��tovoi, a reu��it s�� enerveze cumplit ��n cursul zilei de ast��zi dou�� persoane, una dintre ele fiind chiar subsemnatul. Are el o carte, "��ntre Freud ��i Hristos", ��n care face paralele. Extrem de nereu��ite, b��iatul ��sta n-a priceput absolut nimic din Freud, ��n caz c�� l-a ��i citit. Hai sictir! Nu v�� ie��i��i din proastele obiceiuri nici mor��i.

Later edit:

Niciun comentariu: