vineri, 7 martie 2008

Declaraţie de dragoste

Am primit o leapşă de la Alecs (mulţumesc pentru pasă!). Leapşă care pică la ţanc, ţinând cont că, dacă n-aş fi primit-o, probabil n-aş fi scris nimic astăzi pe blog. Am acea stare în care nu am nimic de spus nimănui, preferând să tac şi să-l ascult mai bine pe celălalt.

Leapşa mă îndeamnă să mărturisesc care e cea mai originală declaraţie de dragoste care mi s-a făcut vreodată.

Nu mi-am pus până acum această întrebare, un motiv în plus s-o fac acum. Să vedem...

Trebuie neapărat să aibă valenţe pozitive? "Te iubesc ca-n prima zi după divorţ", merge?

Dacă nu merge, o am pe-asta: "Te iubesc cum iubeşte musca rahatul". Am apreciat această declaraţie, pe lângă faptul că îmi naşte în minte o imagine extrem de plastică şi aderentă, dar îmi şi sugerează ideea unei uniri a cărei forţă e incontestabilă. Să lăsăm prejudecăţile deoparte şi să privim esenţa.

Dau leapşa lui Richie, Aikisan şi Moldovan.

Later edit: În urma unei discuţii prolifice pe marginea ideii de dragoste şi a unei introspecţii ghidate cu profesionalism din afară, am ajuns la uimitoarea concluzie că am vrut să fiu cool şi că mi s-a părut prea siropos să spun că cea mai frumoasă declaraţie de dragoste e un simplu "te iubesc" venit din partea persoanei iubite. Just, păcat însă că declaraţiile frumoase nu fac obiectul postului nostru, ci declaraţiile originale. Dar, repet, ideea e valabilă. Muah!

Later edit nambăr ciu: Mi-a trimis un prieten linkul către capodopera de mai jos. Cu şi despre secretarul general al Organizaţiei de Tineret PDL. Eu unul mă declar profund uimit că duduia vorbeşte, am trait mereu cu falsa impresie şi ferm convins că Elena Băsescu nu ştie să vorbeşte româneşte. Deci nu sunt oripilat, dimpotrivă, mă bucur din inimă ca fata lui tata, respectiv viitorul ţării, ştie să articuleşte cuvinte şi le bagă chiar şi în propoziţie. Să ne trăieşti bine!



Ce faci fetele, te plimbi?

6 comentarii:

Lyna spunea...

:))) ... mda viitoru' tarii ... sper sa ma voteze lumea mai mult decat pe ea ... one day voi fi ceva in politica .

richie spunea...

Asta da leapsa. O sa zabovesc catava vreme pana apare o declaratie originala la adresa mea. As putea profita de 8 martie sa invit fetele sa-mi faca una si s-o premiez pe cea mai originala cu un buchet de flori si o masa la restaurant

alecs spunea...

ce-ai zis la later edit no.1 e valabil si pentru mine.
cat despre lenutza, prefer sa nu comentez ca cica-i ziua femeii sau ceva de genul.

puisorul cufurit spunea...

Lyna: Iti urez multa bafta. Fa-te rea, ca altfel te mananca rechinii, Lynuto.

Richie: Aplica strategia asta, cine stie ce iese dup-aia. :)))

Alecs: Da, ne abtinem astazi de la comentarii, o numim maine dobitoaca. :))

miclowan spunea...

eu ma bucur, se vede ca se straduieste, e de apreciat efortul ei

moldovan spunea...

wow, e prima mea leapsa, dar nu pot raspunde la ea, ca nu-mi vine nimic in cap. sorry