marți, 18 martie 2008

D-ale carnavalului

În avântul meu de care am dat dovadă scriind ultimul post, am uitat să precizez un fapt extrem de important de care mi-a adus aminte (cine altul decât) miclowan. Şi anume faptul că "Săptămânalul de Rădăuţi" are şi site. Bucovineni de pretudindeni, iată minunea!

Şi acum avem ceva foarte important de făcut. Şi anume de vizionat, noi, cei care încă n-am făcut-o (deşi e relativ greu să nu fi văzut filmuleţul acesta până acum), extraordinara prestaţie a Secretarului General al Organizaţiei de Tineret PDL. Suna comunist, este comunist, trăim în comunism pentru că nu s-a schimbat aproape nimic, chiar şi oamenii care ne conduc sunt în general nişte foşti comunişti cu acte în regulă. Care au avut succesuri, şi asta ca să citez un mare clasic în viaţă, mai exact cel pe care îl veţi admira în filmuleţul de mai jos.

Priviţi şi vă minunaţi.

More Free Videos Here


Cred că, dacă aş fi fost pus în situaţia de a vorbi în faţa acelui public, m-aş fi descurcat ceva mai bine. Şi nu pentru că dau dovadă de nişte abilităţi de comunicare ce i-ar fi făcut invidioşi până şi pe Cicero, Demostene sau Hiperide, ci pentru că e teribil de greu să vorbeşte atât de prost româneşte în faţa unor oameni care nu vor să vorbesc cu tine.

Femeia aia s-a băgat în politică. Să suporte consecinţele divagaţiilor la care se pretează! Nu să-şi lase mucii să-i curgă până-n gură, să pişe ochii pe la taică-său care, alt specimen! se inflamează şi-şi iese flagrant din atribuţiile sale de preşedinte al statului român, promovând cel mai oribil, mai bătător la ochi şi mai nesimţit nepotism pomenit vreodată în Românica noastră post-decembristă.

Dacă e un copil timid şi inocent, ţine-o acasă! Tu o bagi în politică, apoi te simţi atacat când... nu e de fapt treaba ta?

Haideţi să părăsim subiectul ăsta, s-a tot discutat şi răsdiscutat pe seama lui în ultimele zile. Însă nu puteam să mă abţin.

Lăcrimez a nu ştiu câta oară la gândul că marele Caragiale nu e printre noi.

P.S.: Greu de crezut că n-aţi văzut încă noul spot publicitar la ciocolăţica ROM. Dar, de orice eventualitate şi ca să vă descreţiţi fruntea, în caz că v-apucaseră dracii văzând filmuleţul cu nefericita aia, iată-l! Mi se pare bestial!



Dacă ştie cineva care este firma de publicitate care s-a ocupat de reclamele la simpatica şi binecunoscuta ciocolăţică ROM, să-mi spună şi mie, i-aş fi recunoscător.

4 comentarii:

alecs spunea...

astea cred ca au fost puse pentru mine, ca n-am legaturi cu mass media :)
oricum, ce pot spune... pregatit sa o iau la misto pe lenuta, m-am razgandit si am ras ca tampitu uitandu-ma la reclama :))
genial!

Lyna spunea...

:))) am vazut filmuletzu' ca elena basescu ... DOOOAMNE cand o sa ajung eu in politica o sa-i dau clasa graav :)) 1. pt ca sunt gemeni 2. pt ca vreau 3. pt ca pot :-? ... ;;) ah si reclama e teribila :))

puisorul cufurit spunea...

Alecs: :))) Au idei baietii aia care au conceput reclama. Isi merita banii. Si celelalte reclame la ciocolatica ROM sunt faine. Partidul te vrea tuns, roackere! :))

Lyna: :D Chiar daca n-ai fi gemeni, chiar daca n-ai vrea si chiar daca n-ai putea, si tot ti-ar fi extrem de greu s-o dai in bara asa ca Baseasca. :)))) E unica.

Simona spunea...

Copywriter: Adela Dan
Art Director: Andrei Tripsa
Group Creative Director: Andrei Tripsa
Creative Directors: Alexandru Dumitrescu & Adrian Botan
Regizor: Radu Muntean
Imagine: Tudor Lucaciu
Group Account Director: Andreea Sandu
Account Executive: Alexandru Rosca
Casa de productie: MME
Producator: Tiberiu Munteanu
Agentie: McCann Erickson

Reclama o stiam, clipurile cu Elena nu apucasem sa le vad! =)) multumesc :))