miercuri, 26 martie 2008

Bravo băieţi!

Veni, vidi, vici. 3 - 0.

Un meci frumos pentru care merită să te osteneşti să ieşi din casă. Atmosferă destinsă, am râs copios, îmi pare bine c-am mers.

Şi-am şi verificat o chestie, şi anume dacă pot trece binemersi c-o brichetă-n buzunar.

Şi bineînţeles c-am trecut binemersi c-o brichetă-n buzunar, controlat fiind de două ori, la umeri, la ţâţe, la mijlocelul meu tras printr-un inel, au insistat pe buci şi păreau extaziaţi, m-au pus să-mi scot şi şapca, aşa, c-o figură ştrengărească.

Mi-am scos şapca, "Respect!", mi s-a făcut din ochi şi-am intrat. Aş fi putut ascunde lejer zece brichete. Şi pe urmă se mai miră că au ultraşii obiecte contondente.

Ne recitim mâine, mă duc să-mi pap lăpticul.

Un comentariu:

miclowan spunea...

:)) eu propun sa consulte un psiholoc toti suporterii sa vada cu ce scop vor sa foloseasca brichetele, asa nu au sanse