duminică, 10 februarie 2008

Vacanţă plăcută!

Doresc să îmi cer scuze celor care au lăsat comentarii şi cărora nu am apucat să le raspund, mai ales că pe marginea unui subiect "bisericesc" se poate discuta la infinit.

Blogul meu îşi ia vacanţă pentru o săptămână, cel mult două. Plec frumuşel în Bucovina să mă relaxez (nu că aş fi fost aici prea tensionat), să mă bucur de viaţă, de natură, să beau cu prietenii, să mă dau pe pârtie cu celofanul, să câte şi mai câte.

Nu mă simt uşurat că tocmai am terminat sesiunea, pentru că aceasta n-a avut puterea să mă facă să mă stresez.

Criză de timp, bagaje de făcut, am de prins un tren, vă salut cu respect sau cu dragoste, m-am cărat!

6 comentarii:

Lyna spunea...

have fun :))

miclowan spunea...

drum bun, sau mai bine zis te astept

andrei spunea...

vacanta placuta puisorule:))

madlenec spunea...

si tie.
poate de asta data aduci si tu niscaiva poz(n)e.
stii tu, parca-parca o restanta

Simona spunea...

hai in buc!!! ai promis o bere, in plus mi-e dor de tine si de Ani! kisses and hugs! :)

alecs spunea...

si tot trec pe-aici.
anyway, sper sa te odihnesti si sa te relaxezi. god knows we all need that :)