luni, 4 februarie 2008

Statusuri de mess

După cum zice şi titlul, acesta este un post despre statusuri. Mersi, Vitalie, pentru idee!

Iar cand spun "statusuri", nu mă refer la locurile sau la poziţiile pe care le ocupă un individ într-un sistem oarecare sau la acel comportament la care un individ poate să se aştepte ca venind din partea celorlalţi (mă rog, cel din urmă sens este foarte rar folosit).

Ci la statusurile de messenger.

Deschid mess-ul şi-mi arunc o privire prin lista cu persoane online.

Unii sunt pur şi simplu "available", foarte frumos, here I am, online şi fără fiţe.

Alţii sunt, sec, "busy". Fără lămuriri suplimentare, fără să ofere explicaţii pentru indisponibilitatea lor de a îmbrăţişa tastatura în vederea unui dialog extrem de prolific la nivel de idei şi de gânduri măreţe. Şi care, poate, aşteaptă pe cineva anume. Motivele pentru care stai totuşi online, dar nu eşti dispus să dialoghezi, diferă de la om la om.

Însă aici e-aici.

Alţii sunt "busy" sau "available", dar au statusuri. Care mai de care mai originale sau mai "originale". Unii pun poezii (nu de dragoste!), versuri interesante, haioase, alţii pun la status câte un citat. Alţii au statusuri mai abstracte sau al căror sens este înţeles doar de anumite persoane din lista lor de mess. Etc..

Dar aiurea mi se par astea:

- învăţ (ptiu! ptiu! intelectualo!);
- plecat la magazin (dacă nu-mi spuneai unde, riscam să-mi fac griji);
- mi-e somn;
- vai, am trei examene săptămâna asta, sunt extenuată, ne..., bătută de soartă, deci DND;
- mă cac;
- vorbesc cu tata;
- plecată la baie (mai există varianta "fac un duş");
- m-am epilat (aici există zeci de variante de a informa publicul despre situaţia în cauză);
- "bla bla bla" (versuri de dragoste);
- "bla bla bla" (versuri de jale după vreunul care nu dă doi bani pe tine, dar după care tu, suflet pur şi neprihănit, eşti în limbă);
- mi-am cumpărat rochiţă (s-o porţi (ne)sănătoasă!);
- iubi, tu eşti viaţa mea!
- mi-a murit pisica ce mi-a fost alături la bine şi la greu;
- urăsc materia asta, nu mai poooooot!
- şi altele.

Pentru ce simt unii nevoia să ne împărtăşească absolut tot ce fac?

Dar vouă, care tipuri de statusuri vă irită scoarţa cerebrală?

P.S.: La unii, statusul ăla cu "învăţ" stă câte-o lună (nu exagerez!). Nu-mi rămâne decât să mă înclin sfios...

20 de comentarii:

YukiAme spunea...

ala cu 'busy' e pentru sef, ca oricum stie ca stai pe mess, dar macar sa vada ca esti ocupat ( ya, right!) :D

YukiAme spunea...

just an idea: blogurile din care aflam ce-a mancat x dimineata un fel de versiune extinsa a statusului de messenger?:P :D

miclowan spunea...

ups, si eu am statusuri din astea :d

aikisan spunea...

As adauga:
imi fac dush (<- exista)
in mall cu iubi
la examen

Hai ca aia cu epilatul chiar e tare. Sper ca nu era un baiat.

Anonim spunea...

genial :))

Lori Modoran spunea...

Hai mai, e chiar dragut ca in seara de dinainte de-un deadline sa vezi cum toata grupa il injura pe prof. :)

Lyna spunea...

:-? ... de obicei am versuri care imi plac la status sau citate , sau mood-uri :-? ... nu stiu n-am o problema neaparat cu status-urile ,mai mult mass-urile ratate de viata ma scot din sarite . status-urile cam tampite dupa mine sunt alea " x cand intri da buzz ", " iubi te iubesc " , avea o fosta colega "sunt geniala " ... desi saraca fatah e cam batuta in cap =(( ( manele la maxim), daca stau sa ma gandesc si dnd-u' e ciudat eu prefer " nu sunt "

pamelutza spunea...

cumva ai ceva impotriva celor care invatza?:))iaca ca-mi schimb si eu statusul cu "invatz".

BlindGirl spunea...

@yukiame : sa stii ca se poate sa postezi pe blog tot ce discuti pe yahoo in mod automat... e un fel de plugin care preia status, discutii...

@ puisorul cufurit: mie cel mai mult mia placut statusul : " Mama la calc, nu dati BUZZ ca se sperie!" oricum merge mai bine decat Ma uit la un film, dnd sau orice alt DND.

Susana spunea...

Oau, ce idee buna de articol!
Sa ma gandesc si eu la ceva statusuri criminale (in afara de alea care le-ai zis):

- DNFFFFFD, cine indrazneste ramane fara [...], o sa regrete toata viata, o sa ii bag furculitza in ochi, etc. - apoi daca esti asa de ocupat, iesi dracu de pe mess, si nu mai pune statusuri ofensatoare

- citate de alea penibile despre cum te dezamagesc prietenii, cum ca nu tre sa ai incredere in nimeni, ca viata n-are sens, etc

- fragmente din materia care se da a doua zi la examen, teoreme, etc

- ala cu "invat" , si mai zice si la ce capitol ii, sa mor io de ciuda ca nu imi merg neuronii mai repede:P (extra varianta: "recapitulez":P - sa imi fie mie si mai ciuda ca nici n-am terminat nici juma de materie). Motherfuckers!

- statusuri in limbi straine scrise cu greseli:D

Ok, cam atatea imi vin acu in minte. Ar mai fi o idee faina o lista cu articole enervante pe bloguri. ;)

puisorul cufurit spunea...

Yukiame: :))) Poate fi si asta o varianta. Dar nu statusurile cu "busy" ma dispera. :)) Si, da, cei care pun statusurile alea tampite prin care-si informeaza prietenarii, pas cu pas, despre tot ce fac, fac parte din aceeasi categorie cu cei care scriu pe bloguri ce mananca, ce-au gatit, pe cine au mai intalnit, ce dureri mai au de la gastrita si cum ii strange aprig guma del a chiloti.

Miclowan: Hai ma, refuz sa cred ca te epilezi... Si cand ti-a murit acel catel erou, n-ai pus la status... Deci nu, n-ai dreptate.

Aikisan: Nu, era o gagica. :)) Din fericire. Metrosexualismul inca nu e atat de la moda incat s apuna si baietii asemenea statusuri, plini de curaj...

Anonim: :))

Lori Modoran: Nu neg asta, si un status in care un prof dus cu pluta este injurat, mi se pare ok... :))

Lyna: Rautate ce esti, aliniaza-te si adapteaza-te la lumea messengerului! Daca oamenii vor sa-si faca publica dragostea?... :))

Pamelutza: Care status, mai, ca nu te-am mai vazut online de-un car de ani! Sau... Esti invisible doar pentru mine?... Ahaaaaa!!!

Blindgirl: Intr-adevar, exista statusuri de-a dreptul delicioase. :)) Uneori, cand citesti astfel de statusuri, razi de mori cate juma de ora... :))

Susana: Da, foarte bine ai spus. Statusurile cu citate de jale, pline de un sentiment acut de dezamagire, de revolta, sunt penibile... Inca n-a reusit nici unul sa-mi stoarca vreo lacrima. Iar eu, in rarele momente in care pun statusuri in limbi straine, pun in turca, araba, chineza etc. Sa pofteasca lumea sa ma verifice. :))

miry spunea...

mai andrei, nu te-au invatat profesorii de la psihologie ca ar fi bine sa fii o persoana toleranta, intelegatoare si sa eviti pe cat posibil sa critici/judeci oamenii?oare blogul tau nu e tot o dispozitie de moment, un status?(ce-i drept nu poti sa scrii atat in dreptul id-ului de mess)..iar la urma urmei ce e rau in a te exprima...daca persoana respectiva invata, se caca, se fute, culege besina porcului sau l-a impresionat un citat(poate il ajuta la un eseu, poate ii largeste orizontul de gandire), daca fata aia se epileaza poate ii trage un semnal de alarma boului de prieten sa treaca pe la ea in seara respectiva; ce e rau in a spune chestiile astea?poate vrea sa si-o traga si nu are cu cine si da anunt mascat( sufar de LAP-lipsa acuta de pwla..)tot nu vad ce e asa dezgustator sau enervant in asta..nu traim intr-o lume perfecta, nu suntem perfecti..avem defecte, facem greseli..dar e o pierdere de timp sa ne agatam de lucruri marunte..si foarte bine de ala care se caca si nu are inhibitii:) sau cinste alora care invata, macar au anumite scopuri..si exemplele continua..eu una apreciez status-urile haioase,un zambet nu strica niciodata, apreciez versurile, citatele in sensul ca ori aflu ceva nou, ori imi formez o idee asupra valorilor persoanelor respective, imi place sa vad ce fac anumite persoane,tocmai fiindca sunt importante pt mine( altfel de ce sa le am in lista daca nu ma intereseaza??) si cam atat ca apoi prevad ca o sa avem lungi discutii in contradictoriu

Anonim spunea...

bai miryco, unii apreciaza oamenii care se caca, altii oamenii cu umor :)); asa, ca Andu.

miry spunea...

anonim,oamenii cu umor nu se caca,nu?sunt cumva constipati?din cate stiam eu aia care nu se caca se incrunta sau fac ochii mari cat cepele, in niciun caz nu spun bancuri.ai vazut tu constipati veseli?

Anonim spunea...

de cacat ne cacam toti, e drept, unii mai mult decit ceilalti, si cind nu-i cazu' :)). si-n orice caz, dintre noi singurul constipat esti tu :)). eu zic sa tragi o gura de aer, sau sa te duci pin' la baie daca... apreciezi mai mult aerul de-acolo, si sa-ti relaxezi fruntita :D. Te-am pupat, si la cit mai multi...!

miry spunea...

constipata nu sunt..incruntata nici atat..nu mai bine te duci tu sa-ti tragi o laba trista la baie?sau sa te joci un pic cu tom degetzel...poate sa ajute..uneori abstinenta sexuala te face sa fii rigid/a..ca in cazul tau

Tomata cu scufita spunea...

=)) Hai ma, ca si io mai am de-astea: "imi spal podoaba capilara", "m-o fortat maica-mea sa merg la masa", "cu patrupezii la plimbare"... si diverse titluri de a atrage lumea pe blog. Asta ca sa nu se agite lumea ca nu raspund ca ma abordeaza.

Yogi spunea...

Eu sunt cam permanent 'Busy' - e un mod de-a spune 'Nu intra pe mine pentru povesti ci doar daca ai treaba'. Mai trantesc un 'dnd' in cazul in care chiar fac ceva.

Daca nu... las niste versuri sau un joc de cuvinte in conformitate cu... starea mea. Imi plac 'misterele' si jocurile de cuvinte. Dar cred ca si eu as intra la 'care enerveaa' de mai sus :)) - dar nu-mi place deloc sa fiu simplu 'available' sau 'busy'.

DETEST sa vad undeva Stepped Out!

Simona spunea...

CLAR sunt in lista de patetici, enervantzi si stresantzi din blog! :P hey, nu oblig p nimeni sa citeask statusurile :P

Anonim spunea...

Da si mai sunt si statusurile alea "Sunt micuta si fitoasa, la baieti eu le dau clasa"... Iti vine sa mori cand vezi astfel de statusuri, si daca stai de vorba in viata reala e vai de capul persoanei respective.. si vezi ce gesturi de copil are :|... DND MA EPILEZ :))