duminică, 24 februarie 2008

Revenire

Am revenit din vacanţă şi doresc să le mulţumesc celor care au tot intrat pe blog în ciuda faptului că m-am încăpăţânat să nu postez nimic şi care, pe deasupra, au lăsat şi comentarii la articolele precedente. În dulcea Bucovină a fost superb. Ca de obicei. Totul a fost deosebit, şi locurile, şi oamenii, şi timpul petrecut acolo, şi mama (te-am bătut la şah!), şi Sabato şi Ani şi Costică, Cristi, Gabi, Andreea, The Etzc (care n-a mai putut să-şi vadă fratele că-şi încălzise apa) şi băieţii ăia oxigenaţi (oribilă modă) de la O.B. cu patroană cu tot, şi-n mod sigur am uitat pe cineva, everything...

Am promis la un moment dat nişte poze, din păcate nu am avut aparatul foto la mine, dracu să-l care, dar m-am chinuit cu telefonul. Prin urmare, calitatea e de-a-mboulea. Am mult mai multe fotografii, dar mi-e greu să le selectez şi să le mai şi încarc pe blog. Dureri de cap "post-ceferiste" şi nu mai am Quarelin.

Aşa-zisele fotografii sunt mai de efect pentru connaisseuri.

Scuzaţi lacunele artistice ale fotografiilor, am fost şi voi rămâne un băieţoi paionat de apusuri şi de răsărituri (răsăriri?).

Io la vănătoare printre strujenii de păpuşoi. Trăiască domnul ofiţer că mă face bărbat.



Tot pe la domnul ofiţer.


Idem.

Biserica din Frătăuţi.

Faină Bucovina, huh?



Prin casă.



"Memorialul durerii". Despre dispariţia lui Borobudur, cu altă ocazie.



Ce văd eu de pe balcon, privind în dreapta.



Ce văd eu de pe balcon, privind în stânga.


Rădăuţi...


Rădăuţi...




Şi iar Rădăuţi.




Dacă tot am atăta soare prin poze, să mă folosesc de-un clişeu de genul "v-am băgat soarele-n casă?". Vai, nu...

Blogul îşi reintră în drepturi, aşa că ne recitim mâine.

8 comentarii:

alecs (no login, as usual) spunea...

bine-ai revenit :)

aikisan spunea...

Bine ai venit! Sper ca n-ai dat la sinsila..

BlindGirl spunea...

Pacat ca n-ai avut timp si de Suceava. Ti-am lasat un offline pe yahoo cu numerele noatre de tel daca ajungi pe aici chiar in ziua in care scriai pe blog ca esti in drum spre Bucovina. Se pare insa ca ai fost complet deconectat de la calculator pe toata perioada vacantei, ca ai preferat sa gusti viata asa cum e... lucky you :P

puisorul cufurit spunea...

Alecs: Bine v-am regasit! :)

Aikisan: La sinsila, never!

Blindgirl: Dap. Acasa in Bucovina n-am net si ma incapatanez sa nu-mi pun, iar de netul prietenilor n-am vrut sa uzez. Mi-am dorit o pauza totala ne net si am avut parte de ea. Am fost la un pas de a trece prin Suceava, dar planurile s-au schimbat. Oricum, n-as fi stiut cum sa va gasesc, de numerele de telefoane nu aflasem... :(

madlenec spunea...

uelcam bec! si mercicut pentru poze. f faine ce mai, vacanta in toata regula.

Lyna spunea...

in sfarsit :)) ... dragute pozele .

Simona spunea...

cu intarziere...bine ai revenit! >:D<

Tomata cu scufita spunea...

Bine ai revenit. :P Zic asta dupa ce deja am mai comentat la postul care ii urmeaza acestuia. :P Foarte frumoase poze si Radautiul e frumos, ca si Bucovina pe care n-am vazut-o niciodata, dar am auzit de ea. :)