luni, 25 februarie 2008

Oscar 2008

Până una-alta, vă anunţ cu bucurie că s-au decernat premiile Oscar, însă bucuria mea nu de aici izvorăşte, ci din faptul că Javier Bardem a luat, după cum am prevăzut, premiul pentru cel mai bun actor în rol secundar.

Coloana sonoră din "Atonement" e superbă, îşi merită premiul, Daniel Day-Lewis a jucat, fără îndoială, într-un mod magistral în "There Will Be Blood", însă nedumerirea mea (deşi parţială) provine din câştigarea premiului Oscar pentru cel mai bun film de către extrem de interesantul "No Country for Old Men". După cum afirmasem mai demult într-un post, favorite la Oscar mi se păreau "No Country for Old Men" şi "There Will Be Blood", dar înclinam extrem de firav către cel din urmă. Şi înclin în continuare să cred că a fost mai bun...

Ne recitim pe înserat.

2 comentarii:

aikisan spunea...

Bine ca s-a terminat! Bravo lor celor care au iesit. Imi pare rau de Viggo.

Tomata cu scufita spunea...

Eu n-am vazut niciunul dintre cele doua, si sincer nici n-o sa le vad. Pentru ca eu sunt suparata ca n-a luat Depp Oscarul, si pentru ca mi se pare ca si premiile astea au fost afectate de oaresce interese...Nimic nu-mi mai pare pe bune.