joi, 28 februarie 2008

Adio, Borobudur!

Fantoma unui soldat sovietic ucis la Stalingrad de către nemţi în ianuarie '43 în timpul luptei pentru fabrica de paine din centrul oraşului...


...a luat legătura cu mine în mod telepatic şi mi-a şoptit c-o voce ireală că motanul său siberian negru cu ochişori albaştri a fost furat cu neruşinare de nişte vecini amorali şi dat/vândut/ucis mişeleşte.

Tizul calculatorului meu, Borobudur, nu mai e... Umărul meu n-a mai avut pe cine să gazduiască, acum se preumblă gol şi pustiit ca un vestigiu antic de vremuri tocit... Odată, pe umărul acesta a existat viaţă...

O, Borobudur!

Noi te-am iubit, motan erou,
Şi bem dintr-un amar potir...
Plecat-ai tu în negrul hău,
Te-ai dus ca un martir...

Later edit: articolul e pentru "connaisseuri". :))

4 comentarii:

alecs spunea...

n-am nimic de comentat. am trecut pe aici, m-ai impresionat, atat.

puisorul cufurit spunea...

De data asta, postul e pentru connaisseuri. :))

Lyna spunea...

no more cute kitty on your shoulder ? :(

miclowan spunea...

populatia Radautilor, e cu un motan mai saraca, dar ce motan