luni, 14 ianuarie 2008

Psiho-credincioşii & fuga de la gripă

Că tot vorbeam ieri de sesiune, există în facultatea noastră oameni care se chinuie din răsputeri, datorită firii lor voluntare, să fie totul bine, să fixeze examenele ţinând cont de majoritatea opiniilor, să vorbească personal cu profesorii etc. etc. etc..

Şi care se lovesc constant de lipsa noastră de cooperare, pe noi ne doare-n cur, pentru că ştim că există un X sau un Y care se ocupă mereu de toate.

Şi când, în sfârşit, se ajunge la un rezultat datorită strădaniilor lui X sau lui Y (cum ar fi, de exemplu, să dăm un examen într-o anumită duminică), se trezesc unii că nuuuuuuuu, duminică??? În orice altă zi, numai nu duminică!!!

Pentru că, probabil, n-au ei timp să se ducă la biserică ca să asiste la slujbă.

Poate o să propun să dăm examenul la ora 1, ca să aibă timp credincioşii să stea la biserică şi să ajungă şi la examen gata miruiţi.

În fine.

În camera mea miroase a farmacie. M-am frecat cu spirt, s-a vărsat spirt pe jos, pastilele stau împraştiate peste tot. Da-ncepe să-mi treacă. Mâine poate-mi fac curaj să ies un pic pe-afară, ca o introducere pentru miercuri. Mulţumesc tuturor pentru urările voastre legate de însănătoşirea mea!

Aho, aho, copiii şi fraţi, haideţi, băi, să vă-mbătaţi, examenele oricum le luaţi şi-o s-ajungeţi tot rataţi. Că trăim aici, în ţara asta, unde modelele de reuşită sunt dintre cele mai dubioase. Unde Gigi Becali era nominalizat în campania aia cu "Mari români". Trăiască amintirea mareşalului Ion Antonescu!

P.S.: Mă gândeam astăzi că se vorbesc limbi de origine latină prin locuri în care Imperiul Roman nici nu a visat să pătrundă, prin locuri de existenţa cărora habar nu avea. O palmă de pământ a invadat lumea şi şi-a pus amprenta asupra omenirii pentru mii de ani. Mi se pare fascinant.

P.P.S.: Cum aş putea scăpa de ticul de a-mi roade unghiile? Eu m-am gândit să-mi ung degetele cu căcat.

P.P.P.S.: Sper că reuşiţi cu toţii să faceţi diferenţa dintre ceea ce e serios şi ceea ce e băşcălie pe blogul ăsta. Nu de alta, dar mă trezesc mereu cu surprize. Referitor la Antonescu, da, îl admir, aici n-aş vrea să existe dubii.

12 comentarii:

Tomata cu scufita spunea...

Acum, dupa ce am terminat cu facultatea si cum am un loc de munca ce ma solicita zilnic, eu sunt cu totul de acord ca examenele sa fie in weekend, nu conteaza la ce ora. Dar in timpul facultatii, parca nu mi-ar fi convenit nici mie sa fie duminica pentru ca era singura zi in care nu trebuia sa ma trezesc devreme. Nu ca acum n-ar fi la fel. Eh... o sa isi dea si ei seama mai incolo cum e cu zilele libere si cu cele ocupate. :P
cat despre unghii, mai bine cu usturoi decat cu ce ai zis tu acolo. :D

puisorul cufurit spunea...

Problema e ca-mi place usturoiul. :))

YukiAme spunea...

la pps-ul 2: eu zic sa nu, ce te faci daca descoperi ca-ti place? :D
just kidding :)

puisorul cufurit spunea...

Mananc in continuare. :)) Just kidding. :))

miclowan spunea...

pai doamne fereste sa fie duminica atunci si doar atunci, doar in duminicile din sesiune avem datoria sa punem lumanari pentru examene

puisorul cufurit spunea...

Normal. Si cum sa pui lumanari pentru examen cand tu ai de dat examen??? E ilogic!!!

Lyna spunea...

si eu aveam problema cu unghiile .. :| nu stiu cum am scapat de ea .. probabil mi-am zis nu nu .. si mi-am mai dat o palma :-? ... dar am scapat :)) :X da .. cu tupeu .. stiu ca poti stiu ca poti :)) .. sa iesi din casa .. sa nu-ti mai rozi unghiile .. sa orice ..

puisorul cufurit spunea...

Iti multumesc pt increderea pe care o ai in capacitatile mele. dar uite, tocmai in momentul asta imi rod unghia de la degetul mare. :))

Anonim spunea...

cel mai simplu e cu lac de unghii...dar...daca nu te deranjeaza, fiind baiat :P...am mai auzit de ardei iute, ceara sau chiar manusi purtate tot timpul:|...tot vointa e mai puternica...daca tot nu poti, roade altceva, un creion de exemplu. Oricum, bafta! :D si sa te faci bine( incearca oscillococcinum daca tot suntem la sfaturi-il gasesti la orice farmacie) ;)

puisorul cufurit spunea...

Mersi mult pt asfat! Dar incepe sa-mi treaca, organismul meu pe care ar fi fost nedrept sa-l socot bolnavicios in ultimii ani s-a hotarat sa dea cu tifla gripei. Maine cred ca totul o sa fie ok. De orice eventualitate, inca o sa-mi tin tartacuta in casa.

eQuilibru spunea...

unghii roase si degete cu cacat?...
hmm, sounds parfict :D

cat despre raceala, sa speram ca iti trece repede, ca eu de obicei cand apuca sa racesc ma tine min o luna jumate, fara exagerare.

iar in legatura cu sesiuni: bafta multa!, in legatura cu a te strofoca e bine cum procedezi, exact despre asta vorbeam eu ieri cu mama, sa o las mai moale, sa nu ma mai dau atata peste cap, pentru orice cacat de la scoala.

puisorul cufurit spunea...

Cum as putea sa ma strofoc in sesiune, cand eu de-abia o astept???