duminică, 27 ianuarie 2008

Piranha & recomandări

În primul rând doresc să vă fac o trimitere către blogul Mihaelei unde veţi avea parte de un articol interesant prin ceea ce propune. Cel din spatele ideii este soţul ei care s-a gândit să construiască un site care...

..."doreşte să facă o bază de date cu magazinele şi serviciile de pe piaţa românească şi să contorizeze opiniile dumneavoastră cu privire la calitatea lor. Eopinii.ro vrea să ajute persoanele să facă o alegere informată cu privire la cumpărăturile de pe internet şi nu numai şi să devină o sursă credibilă de informaţii şi recomandări personale bazate pe experienţele fiecaruia".

Le urez multă baftă iar ideea mi se pare foarte bună. Poate că într-un timp mai lung sau mai scurt acel site va deveni un punct de referinţă în cumpărăturile online.

Restul postului va fi dedicat acelui local numit Piranha, cel din Regie, cum treci podul de vizavi de Maxx, drept înainte.

Şi asta pentru că eu, din anul I şi până acum, în anul IV, am petrecut acolo zeci de ore. În cadrul opţiunilor de a-mi petrece timpul, a rivalizat de multe ori cu propria casă sau cu facultatea. Don't worry, mama, dacă tot îmi mai citeşti blogul din când în când, află că am mai mers şi pe la cursuri.

Localul ăsta are părţi bune, dar are şi părţi rele.

Să începem cu cele bune. Au cea mai frumoasă terasă pe care am păşit eu vreodată, verdeaţă multă, uneori am senzaţia c-aş fi într-o poieniţă la o bere. Pe terasa aia au animale, câini, astă vară aveau şi-o pisică simpatică, au un lac mititel cu răţuşte, peşti aurii, au papagali şi o iguană. Tot ce vrei şi ce nu vrei.

Partea proastă e că terasa funcţionează doar vara. Iarna vomit eu printre mese după cel mai de căcat vin pe care l-am baut vreodată, dar de, a fost alegerea noastră, a beţivanilor, eram la sfârşit de băută şi banii nu mai existau.

Muzica e bună, de la jazz la rock, folk şi altele, melodii alese cu bun gust şi care crează o atmosferă plăcută.

Interiorul e şi el O.K., chiar dacă, pe ici pe colo, dă senzaţia de kitch. Şi nici cu mâncarea nu îmi este ruşine. E bună şi vine relativ repede (după ce ai făcut comanda).

Dar, ca orice local în care clientela face parte, în special, din categoria studenţilor, şi acesta are părţile lui proaste. Care totuşi nu mă împiedică să aleg de multe ori Piranha ca locaţie terminus după o zi de umblătură prin oraş sau să merg acolo în mod special. Când mă gândesc la bere în Regie, mă gândesc, de obicei, la Piranha. Pentru că preţurile sunt acceptabile.

Astfel, în Piranha îşi au sălaşul cei mai nesimţiţi chelneri din Ţara Românească. Uneori simţi că ai putea traversa Atlanticul înot într-un timp similar cu cel în care se ostenesc dumnealor să vină şi să-ţi ia comanda. De aceea vă sfătuiesc să intraţi în contact direct cu barul.

Uneori pur şi simplu nu vor să-ţi ia comanda. Se trimit unul pe altul, unul zice c-a ieşit din tură, celalalt zice că încă n-a intrat, ce mai, nesimţire.

Alteori, dacă-i chemi de mai mult de trei sau patru ori la aceeaşi masă, se enervează, l-am auzit pe unul ofticat că "mă mai frecaţi mult?", acesta fiind momentul în care vă puteţi exersa pe bună dreptate combativitatea şi instinctele agresive din relaţiile cu ceilalţi. Sau, dacă i-aţi enervat cu ceva, refuză să mai treacă pe la masa voastră.

Atenţie, aşa sunt chelnerii bărbaţi, că femeile de-acolo îşi fac treaba aşa cum scrie la carte.

Oricum, datorită nesimţirii chelnerilor, localul ăsta nu va trece niciodată de statutul de local studenţesc. Nici nu cred că-şi propun asta, mereu e plin ochi şi abia de găseşti, mai pe seară, o măsuţă la care să te aşezi.

Uneori au prea mare încredere în gusturile lor muzicale şi vor să impresioneze, astfel încât dau muzica deranjant de tare, probabil pentru a acoperi zgomotele pe care le fac uneori deasupra, muta mobilă, lucrează, nu ştiu ce dracu fac că au mereu oameni la lucru...

Ca să ajungi la baie, trebuie să ieşi afară, iar ca să mergi iarna să-ţi faci nevoile trebuie să te îmbraci gros ca să nu-ţi îngheţe instrumentul şi să nu mai ai cu ce face ceea ce ai de făcut.

Două dintre încăperi sunt total izolate de local, iar o intrare principală pur şi simplu nu există. Pentru că localul a fost construit pe bucăţi.

Sper c-am reuşit să fiu cât mai corect în expunerea părţilor bune şi a celor rele ale localului. A meritat trei sferturi de post, la cât mi-au curs mucii pe-acolo.

P.S.: Fotografiile băgate fără nicio logică printre rânduri sunt făcute pe terasă.

6 comentarii:

Lyna spunea...

hm ... suna interesant asa .. o data merita incercat . muzica data prea tare am intalnit in cool cat :| nu reuseam sa-mi aud gandurile dracu' ... hm in malibu barmanita n-are ureche muzicala dar ii place sa cante si pe langa o christina aguilera mai auzi si un mimimimi :)) ( vocalizele ei ) .. dar e de treaba :))

BlindGirl spunea...

Iti multumesc din suflet pentru recomandare si sper sa gasesc cat mai multi oameni care sa imbretiseze ideea noastra.

Pentru ca si noi nu suntem altceva decat consumatori si dorim sa se schimbe ceva la firmele din Romania in urmatorii ani. Speram sa contribuim si noi la schimbarea asta cu siteul eopinii.

Macar acum stiu sigur ca cei ce au siteul sunt impartiali pt ca eu am siteul si ideea lui de aici a plecat. Ca asa scriam reviewuri pe alte siteuri si daca firma ce era criticata pe buna dreptate si totusi reviewul meu disparea, nu aveam ce face. Asa ceva garantez ca nu se va intampla la noi!

miclowan spunea...

hai mai e ok per ansamblu, la o adica poti sa mergi la bar sa-ti iei comanda
p.s. cred ca te intorci tocmai din cauza asta, pentru ca e o provocare :))

puisorul cufurit spunea...

Lyna: La capitolul barmani si barmanite, am in minte niste exemple de ciudati de n-ai crede! :))))))

Blindgirl: Ma gandesc ca daca fiecare din blogosfera ar face o mica recomandare pe blog cu privire la site, acesta ar fi cat se poate de cunoscut intr-un timp record. Sau daca s-ar da massuri.

Miclowan: Sa stii ca-i o provocare. Uite, chiar maine am de gand sa merg iar pe-acolo. :))

alecs spunea...

ce pot spune... sunt cam 5 ani de cand frecventez piranha, studentia-i aproape gata, terasa e tare frumoasa dar, vorba ta, mai bine te duci la bar dupa bere. nu stiu cum o fi mancarea, ca mai departe de covrigei n-am ajuns niciodata.
p.s. ai fost vreodata sa mananci in shorleys? e tot prin poli, prin spate pe undeva. e foarte ok ca restaurant, dpdv al raportului calitate/pret.

puisorul cufurit spunea...

Am mers o singura data-n Shorleys si n-am ramas cu amintiri tocmai placute. N-are legatura cu localul. :))