luni, 14 ianuarie 2008

Paşte fericit!

S-a tot lăudat văcuţa timp de-aproape o săptămână cum că dumneaei, stimabila Joiana cu Stea în Frunte, se va prezenta numaidecât în data cutare, pe imaşul cutare, la întâlnirea tuturor animalelor iubitoare a unui păscut raţional de iarbă de calitate.

Zilele treceau greu, toate patrupedele şi bipedele în cauză abia aşteptau să participe la congresul păscătoarelor raţionale. Cum se vor mai lăuda ele în grajdiurile de provenienţă sau pe imaş, cât de trufaşe vor tropăi de atunci încolo!... Mai mare plăcerea să-ţi imaginezi!

Şi congresul veni. Animăluţele se adunară cu mic, cu mare, pe imaşul cu iarbă grasă şi s-au apucat de bârfă. Purcelul rozaliu a părăsit-o pe purcica Guiţica, armăsarul Nihaha e liber de contract, găina cu creasta verde nu mai vrea să se ouă pe cur.

Şi cam atât.

Însă, ajungând în grajdiul din care a ieşit, văcuţa Joiana cu Stea în Frunte se declară foarte mulţumită de întrevederea cu celelalte patrupede, păscutul raţional n-a făcut parte din discuţiile lor, numai nişte ciudaţi s-ar fi dus la un congres despre păscutul raţional şi-ar fi vorbit acolo despre păscutul raţional!...

DAR. Văcuţa Joiana cu Stea în Frunte a participat la Congresul Pentru Păscut Raţional.

Ooooo... Respect!

Aşa-i, Dorule?

Şi, să nu uităm...

3 comentarii:

miclowan spunea...

ei si tu acum, ce rost are sa vorbesti de pascut rational iarna :d

alecs spunea...

am senzatia ca acest post este scris pentru un anume cineva, ca raspuns la un anume ceva. si finca nu stiu exact despre cine si ce este vorba, n-o sa comentez.

puisorul cufurit spunea...

Miclowan: Chiar... Iti zic un banc. Merge Itic in SUA, in plina vara si, dupa putin timp, se intoarce bogat. Bula il intreaba cum a facut. "M-am dus pe trepte la Casa Alba si-am inceput sa mananc fân, a venit preşedintele, m-a văzut, m-a întrebat ce-i cu mine, i-am zis că-s sărac şi n-am ce mânca şi mi-a deschis un cont în banca", "Ia să merg şi eu în Rusia, că-i mai aproape, şi să fac la fel ca tine". Zis şi făcut, se duce Bulă în Rusia, se aşeaza la Kremlin pe treptele din faţa palatului şi se pune pe mâncat fân, la care vine Putin: "Du-te-n mă-ta, nahui, şi paşte iarbă, că fânu-i pentru la iarnă!!!".

Asta vizavi de postul de mai sus.

Alecs: Aşa-i, mi se pare că cineva anume şi-a dat cu firma-n cap.