vineri, 18 ianuarie 2008

Leapşa mea, suverană stăpână!

Am terminat, în mare, cu ce-aveam de terminat şi-am intrat în sesiune, prin urmare sunt relaxat, liniştit şi am timp de scris pe blog.

Pentru că, în sfârşit, am scapat de nişte lucruri de care voiam să scap.

Şi am de tratat două lepşe, ambele de la miclowan (mersi Gabi!).

Prima zice să iau ce-a mai apropiată carte (fizic vorbind), s-o decshid la pagina 123 şi să citesc a patra frază/propoziţie.

"Procesul de evaluare a riscului comportamental implică identificarea comportamentelor şi aspectelor situaţionale care au contribuit la infracţiunea iniţială, nominalizând apoi comportamentul deţinutului în timpul condamnării, pentru a putea observa dacă apar din nou comportamente similare cu cele asociate infracţiunii." (Gheorghe Florian, "Psihologie penitenciară")

Cea de-a doua leapşă se referă la ceea ce vreau eu să devin în viitor, precum şi la modul în care aceste dorinţe au evoluat. Am vorbit despre acest subiect, pe scurt, aici. Dacă citiţi postul acela pentru prima oară, vă rog insistent să consideraţi partea finală ca fiind o glumă. Nu mă mai agasaţi cu fraze de genul "ai imaginaţie bogată... dar chiar crezi că vei ajunge vreodată la nivelul lui Eminescu?". Hai, vă rog eu.

Ce greu îmi e să nu le dau unora răspunsuri arogante... Ahhhhh!

Gabi a postat pe blog un filmuleţ bestial cu Lorin Furtună. Dacă nu-l cunoaşteţi încă, eu cred că este timpul, mai ales că a crescut şi s-a lansat pe strada pe care locuieşte bravul nostru miclowan. Lucruri terifiante veţi afla numai la el pe blog. Vizionare cât mai plăcută cu putinţă!

Şi, deşi mi-am propus să nu mai postez filmuleţe pe blog pentru a nu deveni unul din acei bloggeri care se limitează la filme şi poze şi care cred că prin asta fac "blogging", vă fac totuşi cunoştinţă (dacă încă n-o cunoaşteţi) c-o melodie de-a Adei Milea, melodie pe care eternul Gabi mi-a recomandat-o ieri şi care îmi place la nebunie... Cred că lipseşte o mică parte din început, însă cu siguranţă că asta nu vă va împiedica să vă bucuraţi de arta pe care ne-o oferă Ada Milea şi Dorina Chiriac. Audiţie/vizionare plăcută!


5 comentarii:

miclowan spunea...

dap, raman la parerea ca cel mai frumos spectacol pe care l-am vazut...e unul cu Ada Milea...sublim modul in care tine publicul in mana...e o artista in adevaratul sens al cuvantului...cei mai multi sunt niste interpreti

puisorul cufurit spunea...

Trebuie sa vad si eu cand concerteaza Ada Milea in B, in ce club si cand... In principiu, n-ar trebui sa astept mult... Si ma duc s-o vad. musai. Ca-mi place din ce in ce mai mult.

Lyna spunea...

n-ascult ada milea in general dar melodia asta a fost buna .

YukiAme spunea...

"Apolodor" cu Ada Milea

ART JAZZ CLUB
Data: Miercuri, 23 Ianuarie
20:30

che spunea...

e super in bucuresti, ascultam in 1-4 apolodor, mi ar placea sa merg s o ascult live...