duminică, 6 ianuarie 2008

La mulţi ani tuturor!

Pentru început, doresc să vă urez tuturor "La mulţi ani!" şi să-mi urez bun (re)venit în blogosferă. Am lipsit două săptămâni, după cum unii dintre voi aţi observat, perioadă în care m-am distrat de minune, nu neapărat într-un mod gălăgios, dar şi a sta cu prietenii buni la o bere sau la o cafea în fiecare seară e tot un fel de distracţie.

În timp ce blogul meu a şomat. Sau a şomat stăpânul pe spinarea lui. Unii dintre voi aţi lăsat comentarii (şi vă mulţumesc mult) pe care le-am aprobat mereu cu întârziere, un băieţaş agramat mi-a lăsat şi el un comentariul care se voia a fi extrem de pertinent şi din care a reieşit ca acordul dintre subiect şi predicat e un moft şi, văzand că nu-i accept comentariul atunci când vrea el, m-a trimis în Moldova mea. Printre altele. Ce dobitoc. Mă duc, bă, şi prin Bucovina, şi prin Moldova, şi prin toată ţara, că, spre deosebire de tine, eu mai ies prin lume, hai sictir.

Aşa. După cum spuneam, m-am simţit grozav. Relaxare, prieteni, mâncare bună la mama acasă, l-am vizitat şi chinuit pe Costicuţă (m-a trişat la maşinuţe ca un mârlan ce este), am mâncat bunătăţuri că tocmai tăiase porcul şi hop! nehalitul a şi apărut, am făcut un Revelion alături de oameni care mi-s dragi, am băut, m-am mahmurit (n-am dat la raţe, stomacul meu se maturizează şi el), am citit.

Şi-am îngheţat. Pentru că, în Bucovina, iarna e iarnă. Zăpadă câtă trebuie şi-un frig de-ţi îngheaţă mucii. La propriu.

Mâine voi reveni, cuminţel, pe blog şi voi posta impresiile cu privire la o cărţulie. Căci de-acum mă fac băiat cuminte.

V-am pupat, mă bag la somn, că barabulele m-au dat gata.

13 comentarii:

miclowan spunea...

bine ai revenit tovarase magaroi

che spunea...

o gluma pentru care vei fi dat in judecata daca o vei repeta fara sa-mi platesti drepturile de autor: daca ai fi si tu dobitoc analfabet, ti-ar placea sa iti zica cineva asta in fata?

puisorul cufurit spunea...

Miclowan: Bine v-am regasit!

Che: Dap. Poate as pune mana pe-o carte.

alecs spunea...

hai la multi ani si tie si revenire placuta :)

puisorul cufurit spunea...

Mersi, Alecs!

madlenec spunea...

Bine te-am gasit acasa dle Pui. Trebuie intr-adevar c-ai avut o vacanta de vis. Frumos la voi in zona. Daca ai avea si dovezi (gen pozne) ce bine ar fi.
Pana una alta te las sa te trezesti mai bine din reverie.

puisorul cufurit spunea...

Am eu poz(n)e, dar cu prietenarii. Cu peisajele de-acolo n-am... Dar fac atunci cand merg in februarie, si-o sa postez. :D

YukiAme spunea...

la multi ani, puisorule, chiar ma intrebam ce-i cu tine; vacanta-vacanat, dar chiar asa, cu roatele-n sus doua saptamani? :D

puisorul cufurit spunea...

Pai vacanta e vacanta, din toate punctele de vedere. Mi-a prins enorm de bine pauza de net. Mi-am odihnit ochii. E o placere sa mai iei din cand in cand o pauza, iar la mine pauza e pauza... :))

andrei spunea...

welcome back puisorule, si dupa cum vezi in jur, si la noi in sud, iarna e destul de iarna:)

puisorul cufurit spunea...

Am observat. Zapada e maaaare. Exagerat de mare.

Tomata cu scufita spunea...

Oh ce frumos suna vacanta ta. :) Mai ales din cauza zapezii...pentru care te invidiez. :( Chiar voiam sa te intreb de ce nu renunti la moderarea comentariilor, cand am si citit raspunsul. :D

puisorul cufurit spunea...

Nu renunt, ca daca as renunta, ati citi mult mai multe lucruri, eventual dintre cele care numai sentimente inaltatoare nu v-ar inspira. Ca de, la internet au acces si dobitocii frsutrati.