duminică, 20 ianuarie 2008

Interviu cu un vampir

Miclowan mi-a dat o leapşă, şi-i mulţumesc a nu ştiu câta oară pentru atenţia pe care-o acordă blogului meu. Deşi am observat că de la o vreme blogosfera nu ne mai percepe ca fiind la pachet. Va trebui, mă Gabi, să dezvoltăm o alta strategie de marketing, văd că asta a eşuat.

Leapşa constă în acel interviu care circulă printre bloggeri şi pe care ţi-l autoadministrezi.

Să vedem.

1. De ce ai acceptat leapşa aceasta?
De obicei accept toate lepşele, la urma urmei e o metodă de promovare a blogului tău precum şi a celorlalte bloguri. De ce n-aş accepta o leapşă? Căci oricum nu am un blog foarte citit.

2. De când eşti in blogosfera?
Din vară, mai precis din iunie 2007. Ăsta e primul meu blog şi se pare că m-am ţinut de el.

3. Cum ai ajuns să-ţi faci blogul?
Pleca miclowanul nostru în State şi-a trecut pe la mine, a intrat pe blogul său, l-am citit şi-am zic că pot şi eu să-mi fac, mai ales că "a avea blog" îmi suna în urechi destul de ciudat, era ceva nou, statul în faţa calculatorului şi-ar fi redobândit sensul. Prin urmare, miclowan a avut o influenţă hotărâtoare.

4. Care este primul blog pe care ai intrat vreodată?
După cum tocmai am spus, e vorba de blogul lui miclowan. Dar, exceptându-l pe el, cred că e vorba de visurât.

5. Enumera trei lucruri pe care le crezi importante ca să reuşeşti în blogging.
De ce-ar vrea cineva să "reuşească în blogging"? Blogul ar trebui să fie o plăcere, dar se pare că unii îl percep până şi pe-asta ca pe o sursă de venit, de faimă (maaare faimă!) şi ca pe o modalitate de a ajunge "cineva". Cu toate acestea, pentru cei interesaţi, cred că a scrie bine e factorul cel mai important care determină reuşita în blogging, după care puţină promovare nu strică. Dar scrieţi BINE!

6. Cel mai citit blog de către tine?
Nu e vorba de unul singur. Când citesc un blog, citesc şi altele. Din raţiuni lesne de înteles, e blogul lui miclowan care mi-e prieten, dar şi al Simonei (pe care o consider şi pe ea ca fiindu-mi prietenă), Tomatei cu Scufiţă sau Arhiblog. Şi încă vreo doi. Cam atât. În afară de Arhiblog, blogurile "mari" nu mă mai pasionează, mai ales că unii, după scutul faimei, încep să scrie prostioare.

7. Alte bloguri pe care le mai citeşti?
Aţi aflat deja răspunsul.

8. Care platforma de bloguri o consideri cea mai bună?
Mă interesează puţin spre deloc care e cea mai bună, eu iubesc "blogger"-ul.

9. Este important traficul pentru tine?
Vorba lui Gabi, dacă blogul n-ar avea trafic, s-ar transforma în jurnal personal şi mi-ar face o mai mare plăcere să-l scriu de mână. Traficul mă interesează în măsura în care observ că cele scrise de mine sau stilul în care sunt scrise (deşi e greu de vorbit la mine de un stil anume) plac celorlalti şi au un oarecare ecou. Când am trafic, nu mă bucur pentru că am trafic, ci pentru că ceea ce am scris le-a plăcut celorlalţi. Comentariile sunt, din acest punct de vedere, cât se poate de relevante şi ţin să le mulţumesc, din nou, tuturor celor care comentează pe blogul meu.

10. Sunt importanţi banii pe care i-ai obţine din reclame?
Nu vreau reclame pe blogul meu, prin urmare banii pe care i-aş putea obţine (oricum foarte puţini) nu au nicio importanţă.

11. Cel mai urât blog pe care l-ai văzut?
Pe-alea urâte le-am refulat deja, nu văd de ce aş readuce asemenea amintiri la nivelul conştiinţei. :)) Nu ţin minte. Ce nu mi se pare okay, nu răsfoiesc, prin urmare nu ar avea cum să-mi rămână în minte decât dacă aş face pasiune pentru urât. Şi n-am asemenea tendinţe.

12. Consideri ca e un lucru vital să ai un domeniu?
Bănuiesc că relaţiile mele cu sexul opus, circulaţia sângelui, tranzitul interstinal, reflexele de supravieţuire şi pofta de mâncare mi-ar rămâne cam la aceleaşi "valori". Cu sau fără domeniu. Deci nu e un lucru vital.

13. Parola cu care te loghezi la blog.
Iepurele mănâncă leucoplast.

Dau leapşa mai departe lui Alecs şi lui Yukiame. Dac-o vor primi, bineînţeles.

2 comentarii:

miclowan spunea...

sa o zic in cel mai magaresc mopd posibil SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
in magarosfera se stie ce inseamna :P

puisorul cufurit spunea...

:)))) Chiar, sa fondam magarosfera!!! :))