sâmbătă, 12 ianuarie 2008

Ce-mi doresc eu mie, dulce Românie...

Fiecare îşi doreşte, de-a lungul vieţii, să devină un "cineva" sau un "ceva".

Nu ştiu alţii cum sunt, dar eu:

- când eram foarte mic, voiam să ajung să-mi leg singur şireturile şi să nu-mi mai iau de fiecare dată papucii-ntr-un picior;

- când eram prin clasa I, voiam să mă fac popă şi doctor, când moare omul pe care nu l-am mai putut ajuta ca doctor, să-l îngrop tot eu;

- am mai crescut şi-am început să-mi doresc să devin un mare aventurier precum eroii lui Karl May;

- într-a 8-a am început să-mi doresc să merg la lucru în Israel;

- la liceu, printr-a 9-a, îmi doream să mă fac notar şi să învăţ să bat;

- într-a 12-a mi-era aproape indiferent unde ajung la facultate, era însă oarecum preferabil să fac psihologia (şi nu-mi pare rău c-am făcut-o);

- prin anul III mi-am dorit să mă fac arhitect, mi-am cumpărat scule, m-am apucat de pregătire şi-am constatat că-i oribil;

- acum vreau să urmez Facultatea de Jurnalism, iar opţiunea asta se dovedeşte a fi cea mai rezistentă în timp, căci ţine de vreun an;

Scopul meu suprem a devenit, însă, ăsta: "Vând loc de veci la 15 metri de Andrei Stanca. Preţ avantajos!".

Dacă mă-nţelegeţi.

Idee furnizată de-un post de-al lui Pamuk.

P.S.: Mă simt ca dracu, să nu vă miraţi de stupiditatea postului, abia am reuşit să mă dau jos din pat ca să mai purec un pic netul. Revin mâine, poate cu ceva mai interesant.

8 comentarii:

Lyna spunea...

oamenii cu blog ca al tau ... nici nu se pune problema sa nu ajunga la jurnalism . ajung sigur . :D atata talent risipit ar fi pacat :D

puisorul cufurit spunea...

Mersi mult, Lyna. Dar ma intreb unde ai gasit tu vreo urma de talent. :)) Ca eu tot caut si nu gasesc.

Cip spunea...

adica daca n am trecut de faza cu sireturile inseamna ca nu pot ajunge arhitect...cum adica... nu cred ca e adevarat ce spui....nu.. nu mi darama visele.

puisorul cufurit spunea...

De ce vrei sa arzi etapele? :))

eQuilibru spunea...

nu e stupid, tocmai asta e impatic la post, ca nu e orice cacat banal.
m-a amuzat, dragut si interesant in acelasi timp. ce frumos era cand eram copii!
cat despre psihologie, si eu vreau sa o urmez in paralel cu altceva.

puisorul cufurit spunea...

Sa stii ca era foarte frumos in copilarie, visele nu aveau margini si totul ti se parea posibil...

Pit spunea...

Nice, nice. Si cand te gandesti ca altii au vrut toata viata sa devina profi (ma rog, educatori cand erau la gradi, invatatori in I-IV si tot asa :D). Cata lipsa de imaginatie pe ei. Tare asocierea dintr-a 9-a, chiar utila daca se plangea vreun client ca e prea scump :)

Ce-nseamna sa-ti iei papucii-ntr-un picior? :D

puisorul cufurit spunea...

:))) Pai m-am gandit la toate. Si m-am gandit c-o sa am si dusmani, invidiosi pe mine "c-am femei mai multe decat ei".

A lua papucii intr-un picior inseamna sa bagi piciorul drept in papucul stang si piciorul stang in papucul drept. :))