duminică, 9 decembrie 2007

Măgarii şi-au făcut de cap

În acest weekend am avut onoarea să primesc o minunată vizită din partea lui miclowan care s-a gândit să părăsească pentru scurt timp târgul Ieşilor şi să-şi vadă bunul său prieten în carne şi oase. Acesta este şi motivul pentru care am dispărut de pe blog pentru ceva timp, cu părere de rău pentru cei care s-au întors pe blog şi n-au găsit nimic nou şi proaspăt postat.

Am ataşat, după cum se vede, şi o fotografie (de la stânga la dreapta, cufuritul, Simona şi miclowan) în care apar trei sferturi din numărul măgarilor ce se ocupă de blogul măgăresc de sinteză culturală, fără doar şi poate adevărate genii ale prezentului. Despre semnul pe care-l facem cu mâna vă pot spune doar că se numeşte "copituţă", însă ceea ce reprezintă el va rămâne pentru moment un secret. Pentru a afla, trebuie să fiţi măgaroi cu state vechi. Nu fiţi geloşi, că nici Simona nu ştie. Sâc sâc!

După cum era şi fiersc, măgăroii şi-au făcut de cap. Au baut bere (că de, au îmbătrânit şi ei, nu mai au vitalitatea de pe vremuri când vodca era ca un aliment), s-au plimbat prin multe locuri, inclusiv pe fermecătorul Lipscani şi, mai presus de toate, au cunoscut-o in carne şi oase şi pe Simona, un vajnic măgăruş care li s-a alăturat in Fire la o bericică şi care le-a sucit măgăroilor minţile cu felul ei de-a fi şi i-a fermecat cu accentul ei deosebit. Nu e la mişto. Oricum, simt că pe miclowan l-am pierdut...

Cu această ocazie, măgăroii l-au cunoscut pe Andrei dar şi pe Alexandra şi nu numai, oameni foarte plăcuţi alături de care seara li s-a părut deosebită.

Însă aventura nu se opreşte aici. Căci petrecerea a continuat şi acasă, cu această ocazie rămânând fără mâncare (Simona lăudându-se c-a mâncat-o pe toată) şi fără farfurii, aceeaşi Simona enervându-se pe viaţă şi distrugand cu ciocanul de bătut şniţele o mare parte din vesela umilei mele locuinţe studenţeşti. Căci dacă a ciobit o farfurie lată înseamnă că a ciobit 50% din întregul meu arsenal de farfurii late. Mă simt foarte norocos că am scăpat cu viaţă.

Însă, dat fiind faptul că situaţia este acum sub control, vă urez tuturor să aveţi parte de-o săptămână cât mai plăcută şi studenţilor spor la proiecte!

P.S.: Să-ţi trăiască Luminiţa! (nu, Luminiţa n-are blog, deci n-are nici link, deşi sunt convins că dacă ar fi bloggeriţă ar avea lucruri foarte interesante şi inedite de spus... Nu? Scroafă de Guinea ce este ea!!!)

11 comentarii:

Simona spunea...

pakt k nu ai rating
itzi dadeam 10 si mai intram d p alte cel putin 10 calculatoare sa votez!!! absolut fenomenal!!!
imi pare rau pt farfurie...a fost pt un scop nobil....nu?
Luminitza te saluta, nush d c dar a fost cam traumatizata azi, oare din kuza voastra?
promit k postez in curand si unghiul meu de magaritza (viitoare magaroaie cu vechime, sa nu uiti asta) in cateva ore maxim!

Lyna spunea...

:)))

Adina spunea...

Am inteles acum de ce Gabi nu a vrut sa ma ia cu el. Pentru ca nu am si eu blog :(((( Magaroilor!!! Nu mai vorbesc cu voi!!!

puisorul cufurit spunea...

@Simona: Intr-adevar, scopul era nobil. Si-asa nu-mi folosea la nimic pt ca mancare nu prea exista. :)) Si refuz sa cred ca noi am traumatizat-o pe Luminita. Dimpotriva, noi suntem cei care am plimbat-o cu masina si-am scos-o si la aer!...

@Lyna: :D Data viitoare poate participi si tu la o intalnire de-asta blogosferica.

@Adina: Nu fi suparata... Tomorrow is another day!

Simona spunea...

1.acu subliniezi si faptul k ti-am terminat makrea sau ce?
2.adevaru e k a iesit Luminitza in Regie, a iesit! s-a plimbat ea q masina, s-a plimbat, a vazut si gara d afara!!! luminitza va multumeste. as putea sa fac un blog pt ea nu? :)) =)) =))

puisorul cufurit spunea...

:)) Cred ca ar avea un mare succes. Poate o facem din scroafa de Guinea, magarita de Guinea. Ce zici?

Simona spunea...

buna idee!!! ;)
Luminitza, magaritza de Guineea! ;)

Hellene, tomata cu scufiţă spunea...

Heeei, asa aratati voi... Nu prea imi dadeam seama din pozele voastre de pe blog. :) Ce frumos ca va intalniti. Noi nu ne intalnim numai pentru schimb de carti. :(

puisorul cufurit spunea...

Dap, Tomata, astia suntem. Si ne mai intalnim din cand in cand, dar nu pentru schimb de carti. Schimb de carti facem tot anul si cu orice ocazie. Ne intalnim ca sa ne plimbam, sa bem, sa mancam si sa cantam... Poate ni te alaturi si tu intr-o buna zi... ce zici?

Hellene, tomata cu scufiţă spunea...

Oh, that would be nice, INSA io's din Timisoara. Stiati asta deja. Ce nu stiati e ca nu ajung prea curand prin Bucuresti. :) Dar you never know de unde sare iepurele. ;))

puisorul cufurit spunea...

Dap, niciodata nu poti sa stii ce se va intampla. Io nu-mi pierd speranta de a bea o bere si cu Tomata.