vineri, 7 decembrie 2007

Elodia, episodul 898969

Există lucruri care se pretrec în jurul meu, in mediul în care îmi trăiesc existenţa şi care îmi dau din ce în ce mai mult senzaţia că nu se mai poate, că trebuie să se întâmple ceva pentru ca toată această harababură şi mega-tâmpeală să înceteze.

Există o anumită categorie de populaţie fascinată de lucruri simple, de evenimentele care reuşesc să le suscite interesul, să-i menţină în ceaţă şi, totuşi, să nu le suprasolicite neuronul în mod excesiv, căci dacă moare şi acel ultim neuron care le-a mai rămas se duce dracului toată şandramaua.

Mă refer la acel segment de populaţie fascinat de bradul de la Unirii şi de Cioacă şi Elodia, cea mai mare isterie şi mega-tâmpenie din ultimii ani în ţara asta a lui Papură Vodă. Pe seama căreia "zero teveul" face serial, cheama invitaţi şi pune publicului întrebările cele mai înjositoare pentru intelectul acestuia (nu că nu merită): "Credeţi că Elodia a fost tăiată în bucăţi?". Sper.

Mai nou, Cioacă, individul ăla considerat de piţipoancele frustrate si dornice de... Senzaţii tari... Ca fiind sexy... "Rupe tacerea" şi ne spune că "acuma vorbesc eu". Să mori tu! Şi se apucă dumnealui să ne povestească despre dragostea lui pentru răposată, despre cum s-a îndragostit de ea şi despre cum a cerut-o în căsătorie. Şi chiar există oameni pasionaţi de acest subiect!

Şi parcă-i inţeleg de-o idee, căci eu, la urma urmei, ce fac acum? Despre Elodia vorbesc!...

Mai am puţin şi mă apuc eu, personal, să cercetez cazul Elodiei, poate mai găsesc şi eu un chilot murdar de-al dispărutei, vreun coleg de grădiniţă care să rupă tăcerea, vreo primă iubire, vreo magnolie sub fereastră şi, poate, uşor-uşor, ajung şi eu la vreo concluzie şi-i ajut pe incompetenţii ăia de anchetatori (vai, am făcut un pleonasm!) şi scăpăm dracului de isteria asta naţională...

Sau mă retrag în Tibet, îmi cumpăr o căsuţă-n Lhasa şi v-am salutat din mers.

12 comentarii:

Simona spunea...

draga andrei, tu nu realizezi un lucru: Elodia e in mine, in tine, in noi. Elodia suntem noi! =))
bine, defapt mai mult in tine decat in mine pt k nefolosind aceasta unealta a dracului, tv-ul nu stiu la c episod a ajuns telenovela, stiu doar d existenta ei.
oricum! go go go sherlock!

mvl spunea...

tu tot despre elodia...

miclowan spunea...

nuuu, deci gata, mâine la prima oră sunt în capitală să începem ancheta

puisorul cufurit spunea...

Simona, nici eu nu ma uit. Aud si eu vorbindu-se prin autobuz, prin metrou, pe bloguri...

Simona spunea...

glumeam!...
o daaaaaaa sherlock and watson in cautarea Elodiei! plecati in Spania dupa ea? :P

mcDreamy spunea...

briliant !

Hellene, tomata cu scufiţă spunea...

deci innebunesc si eu. de cateva zile maica-mea s-a imprietenit cu vecina de langa, o femeie pe jumatate nebuna si vine asta la noi si ii povesteste maica-mii ce se mai intampla cu Elodia. Am zis ca mor cand am auzit desprre ce ii vorbea sus numita mamei mele, care asculta mai mult sau mai putin interesata. Numai asa sa aiba si ea cu cine vorbi. :P

puisorul cufurit spunea...

Pai care e acum cel mai la moda subiect? Elodia! Si, mai nou, cica ar fi destainuirile lui Cioaca... OMG...

Lyna spunea...

elodia is the new black :)) . you've got to have her in you ... nici eu nu mai pot cu elodia :| ... diaconescu e un shmecher bolnav psihic :| .

alecs spunea...

ma-nclin cu respect

daimon spunea...

grrr.
iar Elodia.
sincer, pana acu o saptamana nici nu stiam ce-i aia. si nici nu ma interesa. am facut greseala sa dau pe 0TV, am privit 20 de minute .. si am schimbat canalul, fericit. dupa care am sters postul din grila mea de programe.

ii o .. tampenie? da, cred ca asta-i cuvantul. inteleg că ţaţa Leana n-are ce face si in loc sa-si mature curtea priveste la Elodia .. dar noi ce treaba avem? :)

acu' te iertam pentru iesirea in decor, pentru reclama involuntara pe care le-o faci :P sa nu se repete :P

puisorul cufurit spunea...

E, promit ca n-o sa se mai intample. :)) Oricum, zero teveul e undeva la finalul grilei de programe, il las acolo ca mai adoarme tata in acorduri de Diaconescu...