vineri, 21 decembrie 2007

Diagnostic şi recomandări

Dragii mei cititori, dacă se află printre voi cineva care poate să mă lămurească şi pe mine cu privire la următorul aspect, îl rog insistent şi din toată inima să o facă. Pentru că mă voi lămuri şi eu, dar peste câteva zile.

Făcuşi un RMN. Mi-am scanat creierul. Mi l-am pus şi pe desktop şi nici nu vă puteţi imagina cât de ciudat este să te vezi în toată splendoarea ta, fără carcasă, fără ambalaj, ăla eşti tu, aiureala aia e, de fapt, Andrei Stanca. Cu ăla gândesc acum, când mă uit la ăla.

Şi mi-a ieşit că am "mici leziuni în hiposemnal T1, hipersemnal T2 FLAIR, pseudolacunare, infracentimetrice, localizate în substanţa albă paraventriculară posterioară în adiacenţa versanţilor dorsali ai porţiunilor corporeale ale ventriculilor laterali, cu aspect sechelar". Mersi pentru informaţie, doamna doctor.

Deci ce înseamnă exact chestia aia de mai sus?

Mulţumesc.

Şi, pentru a schimba subiectul, fac un comunicat pentru cititorii de sex masculin ai blogului meu. Dacă nu ştiţi ce cadou să-i luaţi prietenei voastre, sau dacă ştiţi dar nu vă ajung banii, Mintea de ceai vă dă o idee foarte bună, în stilul ei caracteristic, plin de fineţe şi extrem de atrăgător. Un cadou cu poveste va conţine poveşti...

Iar povestea mea se va muta de mâine şi pentru două săptămâni în Bucovina, unde ştiţi prea bine că stau prost cu netul. Cu toate acestea, voi face tot posibilul să mai postez din când în când câte ceva, măcar o dată la două sau la trei zile, cicălindu-i pe bunii mei prieteni până m-or da afară pe uşă. Sau pe geam.

A, nu, pe geam se intră.

Însă nu voi pleca înainte de a posta un articol despre Revoluţie. Cu lucruri trăite de un copil de patru ani. De mine.

P.S.: Fac apel la întreaga blogosferă pentru a o ajuta pe Luminiţa să iasă de sub tirania Simonei. Căci, aflându-mă în fapt de seară cu Simona (şi nu numai) la o bere, am aflat că finuţa mea şi-a lui miclowan tinde spre nefericire, asta dacă ne permitem să aplicăm această blândă etichetă stării de inadaptare prelungită şi a plămânului intoxicat cu fum. Salvaţi-o pe Luminiţa!!!

S-aveţi parte de o zi la fel de însorită ca cea din Crângaşi! Vă îmbrăţişez frăţeşte.

12 comentarii:

madlenec spunea...

Draga Pui,
Nu vreau sa te sperii dar e cam naspa. Orice chestie suspecta si ne-la-locul ei in creier e naspa.Ori mergi la un nene doctor bun ori ne trimitem pe email-ul personal inf. si te duc eu de manuta la niste neni/tanti doctori. Chestiile astea se trateaza ori prin incizie, ori prin drenaj, ori de la mama/tata natura prin pastile. Iar problema e alta: cum ai ajuns acolo?
Si nu, nu este o gluma si nici nu vreau sa te sperii inutil, dar esti extrem de f.tanar. Hai ca zau ca m-am tampit, zici ca sunt o baba scelerata. Ca sa te mai calmez: stiai ca tot mai multi tineri au probleme/buba cu creierul? Stres, agitatie, food, cotidian, atmosfera, beeeep stie!

Simona spunea...

eu nu inteleg nimic din diagnostic.
precizez ca:
1. Luminita e bine sanatoasa
2. e hranita
3. nu fumeaza (decat pasiv)
4. se simte bine singurik pt k refuza orice apropiere de mine
5. nasii sa-si vada de ograda lor k poate ma trezesc cu politia animalelor la usa =))
6. recunosc...nu am avut destul timp pt ea fiind prinsa cu proiectele.
7. SUNT O MAMA REA :((

puisorul cufurit spunea...

:)))) Deci, madlenec, daca aveam cu inima sau stateam prost cu psihicul, citind commentul tau sigur imi fila o lampa. :)) Deci e naspa. Incizie, lobotomie, m-am dat dracu'. :)) Eh, aveam ameteli, tulburari maaari de concentrare, dureri de ochi, presiune pe tample si-n urechi, si/mi amortea si-o manuta. Dar toate au trecut. Chiar inainte sa-mi fac RMN-un. Dar mi l-am facut totusi. Doctorii au zis ca nu-i mare branza, nu are legatura, oricum ma prezint cu hartia cu diagnosticul si cu prorpiul creier scanat la neurologul care mi-a facut trimitere la insistentele mele fara sa ma vada. :)) O sa port cu el o discutie si-o sa-mi zica sa las ipohondria deoparte. :)) A, pe diagnosticul ala toate chestiile (si erau multe) sunau ok. Deci creierul meu functioneste in general bine. Iar daca leziunile alea au aspect sechelar, io inteleg prin asta ca nu se extind, sunt sechele, urme, cicatrici. Slabe sanse sa scape blogosfera de cufuritul ei.

puisorul cufurit spunea...

Draga Simona, din moment ce am botezat-o, suntem parintii ei spirituali. Deci avem tot dreptul sa ne amestecam in viata ei si sa ne interesam de starea ei de bine. Si sa luam masuri. Dar, tinand cont ca ti-ai recunoscut greseala, eu cel putin te voi ierta. Si nu esti o mama rea, am incredere in instinctele tale materne... Copilasul se va face bine... Trebuie sa ne rugam...

andrei spunea...

sarbatori fericite puisor cufurit! sau..magarule! :) sa te distrezi la tine acolo si sa ne auzim cu bine la intoarcere. ba mai mult, hai sa facem o campanie nationala de salvare a luminitei!

puisorul cufurit spunea...

Andrei, sunt de acord! Si sa rupem tacerea la Dan Diaconescu in direct. Sa prezentam situatia socanta in care se afla Luminita, cum se chinuie ea sa supravietuiasca folosind un comportament antisocial... Sa luptam pentru libertate!!!

YukiAme spunea...

de curiozitate: luiminta e ce? :D

puisorul cufurit spunea...

Scroafa de Guinea.

miclowan spunea...

deci eu cred că sunt îndreptăţit să o iau sub oblădiurea mea pe Luminiţa, mai mult propun ca părintele care a tratat-o atât de prost să mi-o aducă

madlenec spunea...

da, bingo, sunt urme si din cate stiu eu sunt urme de ... grasime. Cel putin din cate am aflat eu. E o chestie legata de tesutul adipos si alte balarii. Si ca si in postul meu ant. te mai intreb o data: cum ai (au) ajuns acolo?
Si eu intreb: ce e Luminita?
Si Mos Craciun sa-ti aduca zapada in Bucovina.
Toate bune:)

puisorul cufurit spunea...

@miclowan: Asa ar trebui sa faca. Trebuie sa purtam cu ea o discutie f serioasa.

@madlenec: Habar n-am cum au ajuns acolo. Iar Luminita este o scroafa. O scroafa de Guinea. Si ms pt urare, sa ai si tu parte de zapada si de bulgareala ca pe vremuri. Toate bune si tie!

Simona spunea...

obiectez! luminitza e q mn in eforie! e bine!!!