marți, 11 decembrie 2007

Conflict interior (prietenii ştiu de ce)

Astăzi m-am supărat pe mine şi mi-am dat un şut în fund, mi-am spus "bă, azi nu mai mănânci, du-te dracului d-aici, că tare prostănac eşti, mai rău ca Geoană", "ce mă, te crezi aşa deştept?", "nu că mă cred, băi, sunt!!!", şi m-am pocnit cu şpiţu-n cur şi m-am potolit, că tare măgar am mai fost în ultima vreme.

Acu' sunt ofticat pe mine, cred că m-am tratat puţin cam aspru. Poate trebuia să dau dovadă de puţină compasiune faţă de mine, poate nu trebuia să mă lovesc aşa de tare, io ştiu, poate trebuia să mai trec cu vederea. Şi când mă gândesc că tocmai începuse să-mi treacă...

Şi tot nu mănânc pentru că încă nu mi-am dat voie, deşi îmi vine să mă pocnesc din nou. De ciudă. Că dormeam şi eu şi se gândeşte propria persoană să mă trezească, "scoală, băăăă, c-ai dormit trei ore, du-te-n moaş'ta pe gheaţă", "hai bă, mă laşi???", "băi, nu fii impertinent cu mine!...", aici am tăcut pentru o clipă, mă luasem cam tare, simţeam că mă uitam urât la mine, dar mi-am învins repede timiditatea, "auzi, tu-ţi dumnescrisul mă-tii, dacă mă mai trezeşti, te-am belit, nu alta...", dar a-nceput să mă zgâlţâie ca dementul şi nu m-a ascultat, m-a dat şi jos din pat şi m-a dus ca pe-o vită la apă.

N-am vrut să beau. I-am zis că-l omor prin însetare, i-am dat şi la ficaţi, dar tot pe mine a început să mă doară, al dracu, şi mi-era şi mie sete, aşa că am băut, da' să mor io dacă-i dau azi vreo prăjitură. Şi nici la femei nu-l mai duc, să văd cum rezistă. Că-şi bate joc de mine într-un mod mârşav şi de neimaginat.

Azi se apucase de Alina Plugaru, dar eu cu ochii m-am uitat la o babă, aşa că nu i-a mers, s-a simţit frustrat şi s-a căcat pe mine, de parc-ar spăla el... În schimb eu m-am pişat pe el, deşi cred că tot el e în avantaj, prin urmare, de cum termin de scris postul ăsta mă duc frumuşel şi ies pe balcon cu el gol goluţ, să-l vadă lumea în pielea goală şi să râdă de el, să vadă cine-i şeful până la urmă. Sau mă sfătuiţi altceva?

Oare cine-i schizofrenic, eu sau eu? Eu sunt convins că el.

9 comentarii:

miclowan spunea...

eu cred ca e o conspiratie :((

Simona spunea...

mah eu sunt de parere k tu trebuia sa-l pleznesti mai tare si el sa-ti dea un sut sa nu mai stai jos...da-o draq d treaba! sunteti prieteni. aveti-va k fratii!

puisorul cufurit spunea...

@simona si miclowan: Eu incerc sa ma impac cu el acum, dar nu vrea... S-a simtit rusinat ca l-am scos gol pe balcon... Si cred c-o sa si raceasca...

Lyna spunea...

:))) hm ... eu cred ca tu trebuie sa faci terapie de cuplu cu el ... nu se mai poate :( .

puisorul cufurit spunea...

Nu, ca e bou. Cred c-o sa-l suprim.

YukiAme spunea...

eu zic totusi sa aveti grija, poate va faceti trei. Sa vezi atunci ditractie!:P

puisorul cufurit spunea...

Pai suntem deja trei, dar al treilea ne priveste si nu se amesteca... El e un domn...

ru4_8 spunea...

...aproape beckettian. imi place. oare ce vrea sa spuna puisorul cu adevarat ?

puisorul cufurit spunea...

:)) Care dintre puisori?