luni, 10 decembrie 2007

Ciudăţenii

Un post scurt. Care sună cam aşa.

E de ajuns să-ţi roteşti o singură dată privirile de jur împrejur şi vei observa o serie întreagă de ciudaţi, care mai de care mai odioşi sau mai ilari, rezultatul nefiind cu mult diferit chiar dacă ne ducem frumuşel şi ne uităm în oglindă.

Pentru că normalitatea nu mai e la modă.

De exemplu, îmi spunea cineva zilele trecute o povestioară similară cu o alta ce mi s-a povestit acum vreun an şi ceva, poate doi. Despre un cuplu, un el şi-o ea (specific acest lucru deoarece tocmai am afirmat că normalitatea nu mai e la modă, deci se poate orice), mari practicanţi de sex oral dar şi igienici nevoie mare, căci tipa îşi pune gura pe obiectul muncii dar mâna nu, preferând să-l învelească într-un prosopel şi să-l manevreze în consecinţă.

La fel de simpatici mi s-au părut şi cei doi care se sărutau aşa ca la carte, dar nu beau apă unul după altul şi nici nu mâncau din aceeaşi farfurie, că de, nu e sănătos, dacă iei vreun microb de la celălalt?...

V-am dat doar două exmple (dacă ştiţi ştiţi şi alte povestioare despre ciudaţi, astept cu nerăbdare să le aflu), deşi mai am câteva în minte, însă nu vreau să pun la încercare unele persoane cu probleme de sexualitate, profund îndoctrinate de bunica, ce ar putea să pară scârbite şi să nu revină pe blogul ăsta niciodată.

În încheiere, auziţi versul unei colinde de Bucureşti: "De Crăciun, de Crăciun, oamenii ie buni...". Culeasă cu multă artă de către Ani.

8 comentarii:

Lyna spunea...

ce lumee ... ipocrizie :))) si prostie . ( daca post-ul asta e scurt ... ale mele cum mai sunt ? minuscule ? )

andrei spunea...

Pai in aceasi serie s-ar include reprezentantele tinerei generatii, fetele de 14-15 ani, care se feresc sa faca sex, dar isi utilizeaza intens restul "orificiilor", pentru a-si pastra fecioria:))

puisorul cufurit spunea...

@Lyna: Eh, ma raportez si eu la celelalte posturi de-ale mele nitel mai lungi... Nu ma raportez la alte bloguri. :P

@Andrei: Ai dreptate, uite c-am uitat aspectul asta. :)) Ma intriga comportamentul lor si pe cuvant ca nu-nteleg felul lor de-a privi (sau, ma rog, de-a simti in profunzime) lucrurile.

ru4_8 spunea...

Ciudati sunt toti cei care pretind ca au principii ... in special cand vine vorba de relatii si sex.
Si cei care iau in desert termenul de curva.

YukiAme spunea...

andrei, puisorul cufurit
sunteti siguri de faza cu pastrarea fecioriei la fetele de 14-15 ani si utilizarea intensa a celorlalte orificii? Eu as spune ca totul se utilizeaza constant si concomitent.

puisorul cufurit spunea...

@ru4_8: Termenii "principii" si "curva" mi se par foarte relativi, fiecare intelege ce are el chef. Mie personal un principiu neargumentat mi se pare o dovada de rigiditate.

@yukiame: Nu e general valabil. Dar cunoastem si cazuri de astea. Crede-ne pe cuvant.

Hellene, tomata cu scufiţă spunea...

Oh...sscarbos si ciudat in acelasi timp. Nu ce faceau ei ci cum faceau. Nu prea imi vine nimic in minte acum, din domeniul asta... dar cum ai zis si tu, ce poate si ciudat in ziua de azi. Nici macar OZN-urile nu mai sunt ciudate.

puisorul cufurit spunea...

Nici macar OZN-urile, ai dreptate. Sa apara unul la fereastra, io chem echipajul la o bere... Pe cuvant...