sâmbătă, 15 decembrie 2007

Cadou de Crăciun

Azi am făcut din nou cunoştinţă cu mediul spitalicesc. Însă nu ştiu cum se face că situaţia e net deosebită de ceea ce ştiam eu până acum.

Şi ce ştiam eu? Ca doctorii ie porci în marea lor majoritate şi te tratează aşa cum îi tratau romanii pe sclavii puturoşi sau sudiştii pe negri. Ştiam că pe pereţi gândăceii zglobii urcă în zig-zag. Ştiam că pute a de toate, numai a sănătate nu. Ştiam că e întuneric pe coridoare. Ştiam multe.

Dar astăzi am cunoscut şi o alta faţă a spitalului. Poate şi pentru faptul că nu e propriu-zis un spital, ci un centru de tratamen şi diagnostic. E vorba de "Victor Babeş", unde toată lumea e amabilă, unde domneşte cea mai deplină curăţenie, unde până şi personalul medical te vrăjeşe cu ochi languroşi. Îmi miroase a Europa.

N-o să fac ireparabila gafă de a vă dori să-l cunoaşteţi şi de a vi-l recomanda, aşa cum vă recomand să daţi o fugă miercuri, 19 noiembrie ora 19, în Club A la acel concert caritabil de care v-am vorbit şi aici (dacă nu daţi click acolo, daţi măcar aici).

Şi pentru a schimba subiectul, vă comunic o ştire foarte importantă în blogosferă şi anume faptul că Tatiana şi-a găsit parteneră de bârfă şi-acum pune lumea la cale împreună cu Leonora.

Iar acum doresc să mă declar mândru de evoluţia echipei naţionale de handbal feminin la C.M. din Franţa. Băieţii ăia fotbalişti s-au calificat şi ei, în sfârşit, la turneul final al Campionatului European. S-AU CALIFICAT doar! ATÂT! Şi ce tam-tam... Ce isterie naţională... Ce dezbateri... Câtă laudă...

Numai că uite că există sporturi în ţara asta la care suntem cu mult mai valoroşi decât suntem la fotbal şi nimeni nu le bagă-n seamă. Să-i văd eu şi pe fotbalişti ajungând în vreo semifinală pe undeva. Pe oriunde.

Bravo "tricoloarelor", bravo Tadici, meritaţi tot respectul!... Aţi făcut sportului românesc un foarte frumos cadou de Crăciun.

4 comentarii:

miclowan spunea...

frumos zis, dap traditie oi in handbal avem, dar parca are vreo importanta :-j

puisorul cufurit spunea...

Ce importanta sa aiba? Tricolorii sunt la putere. Iar Mutu, Chivu si alti indivizi c-un intelect indoielnic sunt niste zeitati. Pe dracu.

Hellene, tomata cu scufiţă spunea...

Din loc in loc mai apar si asa clinici sau centre medicale, ca le-o fi rusine si lor, ce dracu'. Adica ar fi cazul sa le fie. Am auzit si eu de victoria tricoloarelor si le doresc sa le arate tuturor ca Romania nu e ultima peste tot, ca nu e hoata si ca mai obtine victorii si cu fortele ei.

puisorul cufurit spunea...

Dap. Oricum, interesant e ca stam foarte bine si la multe alte sporturi, si tot la fel de ignorate sunt. Daca nu e pe baza de prosti si minge la picior, nu e nimic...