luni, 17 decembrie 2007

Bilanţul anual

Lyna mi-a pasat o leapşă care mă îndeamnă să fac un bilanţ al anului care e pe cale să se sfârşească. Şi cum încerc să evit categorizările de genul "lucruri bune" şi "lucruri rele", o să le tratez nediferenţiat.

Ce s-a întâmplat, deci, important în anul care a trecut?

N-o să mă apuc să vă povestesc faptul că mi-am cumpărat cine ştie ce papuci cu floricele sau că mi-am buşit maşina de două ori, că i-am schimbat lui Boris placa video sau că am făcut nu ştiu ce beţii pe nu ştiu unde, că nu ştiu cine m-a condus acasă sau că l-am dus eu pe nu ştiu care la mă-sa şi l-am băgat şi-n pat. Dai o bere, bă!

Lucrurile care merită cu adevărat să fie menţionate sunt în număr de patru, chiar dacă fiecare întâmplare, mai mică sau mai mare, are un anumit rol în viaţa fiecăruia şi-şi poate lăsa lesne amprenta.

Despre unul din cele patru lucruri nu voi vorbi, fiind mult prea vag şi amplu totodată, iar celelalte trei se referă la faptul că.

Am avut ocazia să cunosc în acest an o mulţime de oameni deosebiţi care mi-au deveni prieteni, am aprofundat relatiile cu unele persoane şi, de dragul echilibrului, le-am şters pe altele de pe lista prietenilor, trecându-le pe cea a cunoscuţilor. Mă intreb când o să se prindă şi ele de asta.

Mi-am cumpărat chitară la sfârşitul verii iar ceea ce încep să produc când o iau în mână tinde să nu se mai numească zgomot.

M-am hotărât să mă apuc de o a doua facultate (sper eu că din vară) şi-mi urez baftă.

A! Am făcut cunoştinţă şi cu ipohondrul din mine.

Leapşa se va duce la Simona, Andrei şi Alexandra. Dacă vreţi s-o onoraţi, of course.

Somn uşor.

7 comentarii:

Lyna spunea...

hehe :))

andrei spunea...

chiar pregateam un post asemanator ca subiect, vine in cateva zile, inca il coc:))

puisorul cufurit spunea...

@Lyna: ;)

@Andrei: Astept cu nerabdare. :)

Lori spunea...

la ce facultate te gandesti sa dai?

puisorul cufurit spunea...

La jurnalism si publicitate. Sa vad daca la Universitate sau la SNSPA, oscilez, inca nu stiu prea multe despre unde e mai bine.

Lori spunea...

La jurnalism la universitate sunt si eu. Recomand "nu acolo". E "labareala".

puisorul cufurit spunea...

Mersi, Lori. Nu esti prima care-mi da sfatul asta, sa ma feresc de Universitate daca vine vb de jurnalism. O sa vad eu ce si cum... Tnks inca o data!