vineri, 14 decembrie 2007

Atenţiune, atenţiune!

Simona organizează un concert în Club A din Bucureşti. Miercuri, pe data de 19, la ora 19.

Un concert cu bilet de intrare. Care v-ar obliga să scoateţi din buzunar colosala sumă de 5 lei.

Banii care vor fi srânşi vor fi donaţi azilului de bătrâni "Sfânta Elena" din Bucureşti.

În organizarea acestui concert nu este vorba de niciun fel de reclamă. Simona e o studentă bloggeriţă iar organizarea acestui concert nu-i aduce niciun beneficiu material, ci o ajută să-şi îndeplinească un vis, acela de a-i ajuta pe bătrâni într-un mod palpabil, cu ceva mai mult decât vorbe de bine şi urări (de multe ori cinice) de sănătate. Şi nu-şi poate îndeplini acest vis fără ajutorul vostru!

Aşa că, dacă doriţi să participaţi la eveniment, sunteţi poftiţi miercuri, 19 decembrie ora 19 în Club A (repetiţia e mama învăţării). Cu atât mai mult dacă aveţi planificată o bere pentru acea zi. Ce vi-e s-o beţi colea în clubul cutare sau s-o beţi în Club A? Pentru voi înseamnă totuna, pentru alţii însă înseamnă ENORM!!!

Pentru detalii suplimentare, Simona fiind bloggeriţă, aveţi posibilitatea de a vorbi direct cu ea.

Voi fi şi eu prezent pe-acolo (şi se înţelege că nu doar eu) jucând rolul partenerului de bere...

Până una alta, insist să mă retrag. C-am avut astăzi o zi de tot rahatul, inclusiv un accident de circulaţie. Şi vă imaginaţi sau ştiţi din proprie experienţă (deşi nu vă doresc) de câtă umblatură a fost vorba şi de câtă umblătură va mai fi nevoie.

Aşa că lăsaţi-mă pe mine după cum intenţionez şi eu să vă las pe ziua de azi şi nu uitaţi că aveţi planuri pentru seara de miercuri. O să am eu grijă să vă reamintesc.

O seară plăcută!!!

4 comentarii:

Hellene, tomata cu scufiţă spunea...

Foarte nobila initiativa Simonei. Bravo ei. O felicit in primul rand pentru faptul ca are acest curaj. Multi, printre care si eu ma bat cu pumnul in piept ca as face aia si aia pentru animale sau pentru copiii strazii sau pentru femeile batute, si nu fac de fapt nimic.
Cat despre accidentul de circulatie... ce s-a intamplat? Io vreau toata povestea nu numai bomba.

puisorul cufurit spunea...

Si eu o apreciez pentru ca se zbate pentru lucruri pentru care multi oameni n-ar misca nici macar un deget. Iar in legatura cu accidentul... Prefer sincer sa refulez. :)) E pe baza de polei si Jeep-uri. :))

Simona spunea...

imi pare rau de accident :-s...
si itzi multumesc din suflet atat tie cat si celorlalti care ma sustin si ma ajuta. vara voi, nu as face nimic.

puisorul cufurit spunea...

Placerea e de partea noastra, desi mare branza noi nu facem. Eu cel putin am pus un articol pe blog, si cam atat... E mult prea putin si nu stiu cat ajuta. Eu sper sa aiba un ecou cat de mic, dar la traficul demential de pe blogul asta...