duminică, 25 noiembrie 2007

Traiasca berea!

Leapsa de alcoolic de la Gabi. Care s-a gandit sa mai iesim de pe taramul cartilor preferate, de pe cel al melodiilor indragite, al desktopului si al telefoanelor mobile si sa aflam cu totii ce tipuri de bere prefera fiecare si ce tipuri de bere detesta.

Si fiindca e zi de vot, ce-a "votat" el, puteti vedea la el. Ce "votez" eu aflati citind randurile de mai jos.

De mult apuse sunt vremurile din liceu in care vodca era bautura numarul 1, ca ne-adunam cate zece si pana nu cadeam in fund nu prea ne lasam.

Dar acum, ca un om gospodar si la casa lui ce tind sa devin, ma axez mai mult pe bere iar leapsa asta loveste exact acolo unde trebuie.

Astfel. Primele trei beri care imi plac ar cam fi Heineken, Beck's si Stella Artois, dar nu ma dau in laturi nici de la Ursus Premium, Silva blonda sau Stejar (mai ales de cand sustine rugby-ul romanesc).

Si detest Robema (o singura data am baut si n-as vrea sa repet experienta), Burger si Suceava (imi pare rau, Gabi, stiu ca e produsa prin metode traditionale, dar se pare ca organismul meu nu e un traditionalist si o respinge...).

Servesc leapsa la pahar Lynei, intregii ecologii umane si Mihaelei. Daca nu sunteti inca betivani de cariera, io zic sa va apucati. Hai noroc!

P.S.: Gabi sufera pentru ca toata lumea are "hateri", numai el n-a avut parte pana acum de nici unul. Asa ca am si eu o rugaminte la blogosfera romaneasca: mai intrati, fratilor, si la el pe blog, uite-aici, si criticati-l, injurati-l, doar e si el om... N-o sa se supere pe voi. Hai, va rog io...

2 comentarii:

miclowan spunea...

SSSSS, apreciez, dar continui să susţin Suceava, până în pânzele albe, nu de a alta da a muncit bunicu la punerea ei pe picioare

BlindGirl spunea...

Din seria na-ti-o tie da-mi-o mie, iaca pana sa o onorez pe a ta, bumerangul se intoarce.